Avui... tonteria

Doncs això. Avui estava llegint Yu Yu Hakusho (aaaaaaaaaaaltra vegada) i, mentre ho feia, he agafat llapis, paper... i ha sortit això:


No ho puc evitar... M'AGRADAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!¡ En Kurama, vull dir XD. Vale, bé, els altres també (a la seva manera...). Si en faig més, ja els penjaré. I no us passeu gaire amb les crítiques, que ho he fet ràpid... i malament (sí, sí... ja sé... els cossos d'en Hiei i en Kuwabara bo quadren, però no sóc jo... es cosa de l'autor, que els ha fet així ^^U).

En fi, maques i macos... Tubercles en general, ens veiem aviat. I ja sabeu que SOU TOTS MOLT MACOS!¡ Mata neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!¡

Ja ns llegirem!!!! Ciao!!!!

P.D: En Kurama porta els cabells curts perquè, en aquest dibuix, té 12 anys. Res més... però és igual, està moníssim igual >w<


... Visca els nois de Yu Yu!¡...

Comentaris

  1. Y dius que hu as fet depresa i malament..?
    Pero tu tas pres alguna cosa!? :O
    si son super ben fetts!
    Dons si axi dius que son mal fets no mimajinu com deuen se els ben fets ^^

    Dons be, que et volia cumenta l'altre dia, pero em vaig lia a fer coses y no vaig poder... TT
    pero buenu ara ya me pasat y te cumentat y mencanta fe aixo ^^

    Un petonas!

    Att: Nami

    ResponElimina
  2. XD... sí, sí, són malfets, de debò. Els "suposadament" ben fets... són menys pitjors, però van a la grenya, més o nens... jejeje, però m'alegro que t'agradi.

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Comenta, és gratuït! Però vigila, que si no m'agrada... ja pots còrrer, buahahaha!

El Tuberclefòssil més visitat

Aires de rereguarda