Retrobament amb les vocals

Avui, una entrada curteta... fruit de l'avorriment al que sóc sotmesa cada dia al Botànic. He mig fet (i dic mig fet perquè la inspiració pot ser molt traïdora quan realment la necessites) una espècie de cançó educativa. Si, educativa, jo. És la següent...

あ , el mestre em va cridAr.
, no se perquÈ.
, ahir no vaig venIr.
, no estava bO.
, el burro ets tU.

Si, el hiragana en qüestió correspon amb la majúscula. A més, per què creieu que està en blau?¿ per providència divina!¡?¿?¿ En fi... ara la següent...

, la mare em va renyAr.
, ja se perquÈ.
, ahir em vaig fer pipI.
, ho dic de debÒ.
, també ho fas tU.

Jo trobo que Hiragana Katakana s'assemblen com un ou i una castanya, però vaja... com a molt, la U, però això és un altre tema. Doncs apa, ara ja us podeu aprendre les vocals, redescobrir-les XD. Potser algun dia m'animo i vaig posant més síl·labes, relacionant-les amb la seva homòloga llatina... o no, que serà el més probable, total, no hi ha res del que jo posi aquí sobre el tema que no surti a la wikipèdia... i més ben explicat, segur però no tan divertit XD... en fi, el de sempre, la història de la meva vida. Doncs ja ho sabeu.... SOU TOTS MOLT MACOS!¡ Dwwwwwwwww
Ja ns llegirem!!!! Ciao!!!!

















... uoooooooooooooh!¡... 


P.D: Algun cop he comentat l'odi que li tinc a l'editor Beta?¿

Comentaris

  1. Nalaraia!! Hola :D si, si que tens imaginació hahaha! Mare meva...
    Bueno, et volia dir una cosa haha avui e estat a Figueres amb les meves germanes y una amiga, y en trobat una botiga molt xula amb cosetes de One Piece y més series manga... deat nothe (o co sescrigui u.u') fruit basquet y moltisimes més, tb hi havia peluxus y coixins (un del Luffy!! pero valia 15€) y e vist un collaret MOLT maco de OP per 14 y algu... molt macu haha!!

    Buenu en veiem per aqui, adeu maca!

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Comenta, és gratuït! Però vigila, que si no m'agrada... ja pots còrrer, buahahaha!

El Tuberclefòssil més visitat

Aires de rereguarda