6... 6... no és simètric!¡

Doncs no. El número 6 no és simètric... i, per dues, no en faig 8. Vés quina cosa. Sincerament, estic una mica avorria, i fa calor, molta calor. No havia passat MAI un 22 d'Agost tant lleig com aquest... ni el 18 de Juliol va ser tant summament insuportable. Però al tema: pel que he llegit, que ha estat poc, el 3xl traurà un canal independent al setembre (més o menys). De fet la notíca és la següent:

El nou canal 3XL presenta el seu logo 

El logo del nou canal 3XL
El nou canal 3XL, que entrarà en funcionament el 19 de setembre, ja té logo. En paraules de la directora de TVC, Mònica Terribas, "el 3XL neix no només com un canal de televisió, sinó com un projecte multiplataforma. Som molt conscients que ens adrecem a un públic jove entre 16 i 25 anys que té moltíssimes inquietuds i que rep molts inputs diferents i a tot hora. Per tant, els joves no estan per la televisió en exclusiva, sinó que consumeixen l'audiovisual d'una altra manera. Això ens ha fet plantejar el 3XL com un projecte innovador, amb un canal de televisió en català, el web 3XL.cat amb uns espais i continguts exclusius i, alhora, tot un conjunt d'activitats i esdeveniments exteriors organitzats amb la comunitat del 3XL"...

La notícia continua, però no tinc ganes de penjar-la tota. Si en voleu saber més : http://www.tv3.cat/actualitat/205240/El-nou-canal-3XL-presenta-el-seu-logo


I per què emprenyo amb això?¿ Doncs perquè, gràcies a les deesses, One Piece tornarà a horari normal. I no només això...
N - Ichigoooooooooo!¡ Byakuyaaaaaaaaaaaa!¡ Renjiiiiiiiiiiiii!¡ Ja esteu trigant en portar el vostre shinicul!¡ Va!¡
B - Què?¿
N - Què?¿ Què?¿ Doncs que, d'aquí poc, ens veurem per la tele!¡ ^^... en català. O , com a mínim, això és el que diuen el rumors que circulen sobre el nou canal del 3xl. Pel que he llegit, tindrem Bleach donant voltes per aquí. I no tan sols Bleach, pel que se, també Nana i, possiblement, Death Note. Només falta veure com serà el doblatge... encara que tractant-se d'anime en català, no em preocupa excessivament. El que si es cert es que JA ERA HORA!¡ Des de que vaig veure Utena per primer cop al 3xl vaig pensar "tant debò fessin un canal independent d'anime, tant debò"... i, mira tu per on, ho faran!¡ kyaaaaaaaaaaa!¡
I - I per això t'emociones tant?¿ ¬¬...
N - Què passa?¿ Puc somiar, no?¿ Nscht, homes...
BS - Yahoooooooooooooo!¡ Està clar que no saben el què fan!¡ No poden ignorar-me d'aquesta manera a mi, a l'home que superarà als Déus!¡ Jajajajajajajajajaja
N - Si, si... Per cert, parlant de Déus... Sebas-chaaaaaaaaaaaaaan!¡ Estic veient la segona part de Kuro-chacho... >w<... en Claude no té res a fer contra tu. Res.
S - Em teniu em massa alta estima. No m'ho mereixo pas.
N - I parlant de les vostres vides paral·leles... Fa poc va sortir l'album "Blue Song ~ Rivale~" de Katekyo. Sembla que han aprés a cantar XD... mireu, mireu











N - S'ha de reconèixer que en Fran té bona veu... o, com a mínim, millor que la dels altres XD.
R - Espera, espera, espera. Ens has cridat per a fer publicitat dels altres?!¡
N - Eh?¿ No... però ja que ho dius... Kiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiid!¡
DK - Hum?¿
N - Te n'has adonat de la delicada situació en la que et trobes?¿ Vull dir, el teu nou look està bé i tal però... fas una mica de por.
DK - Sóc un shinigami. Haig de fer por.
N - Ja... igual que tres més que jo em se, no?¿ ¬¬ en fi. Ja us he dit que avui estava resultant un dia bastant avorrit... qui vol berenar!¡?¿
L & BS - Joooooooooooooooooooooooooo!¡
N - Seps. Jo també. Som-hi doncs... a no, espera. Ejem... Shuichiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!¡
K - Si?¿ Què passa?¿
N - Què passa?¿ M'expliques quins van ser els motius que et van portar a abandonar-me fa un parell de nits, en un somni gens agradable?¿ Per què vaig estar esperant tooooooooota la nit... i no és conya. Ho dic de debò. No sé exactament què somiava, només que ho vaig passar malament i, tota l'estona, esperava que en Shuichi aparegués. I, el més fort, és que hi eres, allà, en el somni... però no hi havia manera de trobar-te!¡ Apa, excusa?¿
K - Eh?¿... Era un somni, no?¿ Doncs...
N - Aquest no serveix!¡ Huuuum... ja parlarem més tard tu i jo...
K - T_TU ja....
N & L & BS - Sebas-chan, el berenar!¡
S - Yes, my lady.


En fi Tubercles... marxo. I si, ho del somni és verídic. Em vaig despertar moooooooolt frustrada. No empipo més... i ja sabeu que SOU TOTS MOLT MACOS!¡ Dwwwwww!¡ Mata ne!¡


Ja ns llegirem!!!! Ciao!!!!


















De fet, no li queda tant malament el blanc. Ara, jo prefereixo el negre XD



























  I si dic que fa por... ho dic amb coneixement de causa... brrrrrr

Comentaris

  1. Uaaaaaaaa!! Un canal nou... el 3XL! Que guay!! Y One Piece torna al horari y dius que també farán Nana!?!? Uaaa m'has alegrat el dia!! Que bé no?? Bueno ja diras alguna cosa más si t'en enteres d'alguna cosa eeeh
    adeu maca!!

    ResponElimina
  2. WOOW!
    One piece, Bleach, Nana, el 3xl cumpleix somnis!!

    Perfi horaris nurmals y sobretot anime, molt molt d'anime!!

    GRacies per infurmarnos!
    Ets la millo en aixoo :)

    Att:Nami

    Posddtt: De l'alegria em llençare del balco a la piscina! hahah(coña,, o putse no..? qui sap :P)

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Comenta, és gratuït! Però vigila, que si no m'agrada... ja pots còrrer, buahahaha!

El Tuberclefòssil més visitat

Aires de rereguarda