Avui parlaré na miqueta de FULLMETAAAAAAAAAAAAAL!¡

Edwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaard!¡ >w< kyaaaaaaai!¡ Aquest noi és, és, és... el puto amo!¡ Encara no entenc com l'Al no li ha fet un monument... o la Winry!¡ O tothom!¡ Aiiiiiiiiiiiiiii!¡ Jo també abandonava l'alquimia pel meu germà (vale, en el meu cas, germana... però era d'imaginar!¡ ara només em faltarai que es canvies de sexe!¡ al igual!¡ con la poca esima que le tiene a los hombres XD jejejeje)... ara, essent com solen ser els mangas, m'ha faltat alguna cosa, no sé, un seniment si en voleu dir així... però, tenint en compte la manera de ser de l'Edward... una declaració com que la que vam llegire... era d'esperar ^^U. Qualsevol que s'hagués esperat alguna cosa més emotiva, més romàntica, més... no sé, MÉS es que no coneix de res a l'Edward Elric!¡ Mwahahahahahahaha... jo ja m'ho esperava... i no, el "sentiment" que dic que falta no té tant a veure amb la declaració com en COM ha acabat... vull dir, no sé, m'ha faltat alguna cosa, mira jeje. El final és aquest.















La cosa és: de debò l'Al i la Mei acaben... vull dir... en serio?¿ O_O... quines coses... Us heu fixat que, apre i fill, tenen la mateixa cara de "jejeje, vamos a dejar que Winry cuide de nosotros, eh?¿" XD jajajaja... I em falta una persona... humunculus... cosa... Greeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeed!¡ sniff sniff... TOTS som els teus amics!¡ Ja ho saps... però no calia que la cosa acabés com ho va fer... no feia falta!¡ En Ling no et volia deixar anar... perquè li vas clavar una bufetada!¡?¿ Eh?¿ Segur que hi havia solució!¡ Greeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeed!¡ El cor se'm va fer petit quan va morir l'Envy... però es que amb tu... ha sido como una implosión!¡ No lo encuentroooooo!¡ sniff sniff!¡ Per sort, el final ha quedat més lligat que Perdidos... XD. Això si, el final més maco, la millor pàgina de tot el manga és....





















Vale, no, n'hi ha unes quantes de millor, en concret...

















































Jo si que li donava la meva vida sencera!¡ O a tacos!¡ O com fos... pero vaya si se la daba!¡ Però no... l'Ed és de la Winry, això és impepinable!¡ I ho respectarem!¡ Oh i tant. ^^. De fet, podria penajar-vos toooooooooota l'escena, però vull suposar que també tindreu ganes de llegir-ho, no?¿ NO?¿ ¬¬ ---> Tubercles, lectura obligada!¡ Fullmetal Alchemist!¡ huuum... i si ja ho heu fet, molt bé, jeje... Kireko, ya se que tu y el inglés... pero aquí te dejo el enlace que te llevará al principio de los tiempos, cuando todos creíamos que Fullmetal iba a ser interminable...

FullMetal Alchemist: El Principi del Fi

I ja que estic parlant d'anglès... marxo a estudiar, que avui tinc el final de la EOI... i aquesta última setmana m'ho he mirat poc, que ja m'aburria!¡ En fi Tuberclets... trobarem a faltar a en Greed... Ens veïem aviat!¡ Dw.......... i aj sabeu que SOU TOTS MOLT MACOOOOOS!¡

Ja ns llegirem!!!! Ciao!!!!























Mira... avui m'he aixecat pensant en l'Ichigo... que, per cert, em recorda a l'Ed... kyaaaaaaai, són tan genials els dos!¡

Comentaris

El Tuberclefòssil més visitat

Aires de rereguarda