Avui us he preparat uns sudokus ^^

Hola Tuberclets!¡ Avui he pensat que faré alguna cosa útil a la vida i us deixaré uns sudokus fets per mi... SEPS, fets per mi, i si algú no s'ho creu... ja penjaré la foto dels originals fets del meu puny i lletra ^^. N'he fet un de "samurai", el que passa es que encara haig de triar quins números deixo i quins no, per tant encara no està disponible, però no patiu, que fins dimecres estic de "cap de setmana"... cosa que vol dir que torna One Piece!¡... i també el sudoku guai, per descomptat ^^.
Apa, doncs aquí els deixo.... enjoy it!¡ ~~chuuuuuuuuu~~




















































































Espero que paseu una bona estona... no com les meves fent-los... ni tampoc com les meves escasses hores al ordinador. En serio, és com un paràsit!¡ I a sobre la chunga sóc jo... ¬¬----> coses importants... bah, serà que les meves no ho són. Diuen que els adolescents són "Internet-adictes", doncs jo en tinc una a casa que em treu a mi de l'ordinador per posar-se al facebook tota la punyetera tarda. Després estic fent jo AQUESTA ENTRADA i "deixa'm cinc minuts que haig de parlar de coses importants i bla bla bla..." però al final sempre em paso la tarda al sofà, veíent el temps córrer... ncsht, quina caca. Un dia em vaig dir a mi mateixa "et compraras un portàtil"... cada dia ho veig una mica més clar ¬¬. Apa doncs, per evitar conflictes a nivell nacional, us deixo aquí amb els sudokets i les ganes de penjar el seguent que, per falta de temps (literalment) no puc deixar ara. Tubercles... això és molt weird... i ja sabeu que SOU TOTS MOLT MACOS!¡ Dwwwwwwwwwwww!¡ Mil petons ~~chuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu~~

Ja ns llegirem!!!! Ciao!!!!






































 ... seps, per desgràcia... (mira, no sé perquè collons queda tan espai abaix... però em sembla que ja he dit més d'UN cop que el nou editor ÉS UNA MERDA, oi?¿ Doncs ja ho sabeu... aquest espai NO ÉS culpa meva, que jo faig bé les coses... es culpa del blogger i del beta de la p****. Ala. Sapigeu que en Luffy està enfadat per això, hum).











Comentaris

El Tuberclefòssil més visitat

Aires de rereguarda