Tubercles, tinc un problema

Petites i petitets meus....tinc un problema...encara que seria més adient dir que el PROBLEMA el teniu VOSALTRES.....si, si, quan llegiu el post anterior, el de One Piece, ja sabreu que vull dir...o no, vés a saber. Per mi ja poden alabar les genialitats del nou editor de text....la famosa edició "beta" que no em podran convèncer!¡ Cacaaaaa!¡ Fa el que vol i bonament li sembla (clar que "bonament" li semblarà al editor...per que jo m'hi cago en ell!¡)...en fi. No se per quina suposada raó informàtica, hi ha una part del text que no es veu. Res, una de molt petita, dues línies...però ja puc canviar-ne el color i tot el que em sembli que, un cop editat....caso omiso. Així que, tinc dues opcions (vale, tres si ens podem torracastanyes.....o quatre. Si, definitivament, quatre):
- Copiar y pegar...la més lògica, i la més concorreguda (encara que a mi no m'acaba de fer el pes....¬¬)
- Ajo y agua.....opció moooooooolt dolenta per vosaltres (és una frase estúpida....però que collons, em va costar lo suyo fer la història sencera com per que, a sobre, l'editor tingui gana!¡
- Canviar l'editor nou pel vell...que no estaria malament, però això suposaria haver de descarregar els vídeos cada tres per dos i no mola...ara és més fàcil, amb l'url n'hi ha prou...cosa que m'estalvia feïna.
- Veure Bleach.

Ja sabeu com sóc...no crec que faci falta dir molt més. Dw!!¡¡

Ja ns llegirem!!!! Ciao!!!!























Per si us interessa... que serà que si, la frase que no es pot llegir és :" (vale, vale....una gàbia cutre...però efectiva...i si no ho és, ja m'encarregaré jo que ho sigui, mwahahahahahaha)" i per que no us perdeu, està situada a l'escena en què li planto la trampa a en Luffy, després d'aquest parèntesis ve un guionet i un "la penjo"....si us heu perdut, maaaaaaaaaaaaaaaala sort....XD. Jo me'n vaig a veure Bleach, ea!¡

Comentaris

  1. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  2. jajaja
    Doncs si, a veure que ens te preparat la Noema... ara va molt acorde el que tenia posat en el post jo What is someone like you (ho canviem per US) doing in a place like this (Classe d'angles) XDD
    I jo voto por copiar y pegar XDD
    Pero no entenc quins problemes tens amb l'editor, a mi em funciona mitjanament bé, tampoco faig tants colorins com tu jejeje

    ResponElimina
  3. yo si fos tu em carreguk ledito,, per que tu que et mates a escriure y ploff,, paso el señor hambriento y se lo lleboo,,, puuff...
    bueno dons re que no et rallis masa i disfruta de bleach :D


    attenttamentt: Nami

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Comenta, és gratuït! Però vigila, que si no m'agrada... ja pots còrrer, buahahaha!

El Tuberclefòssil més visitat

Aires de rereguarda