ONE PIECE - Moments divertits...pels que han vist l'anime, claro...sinó pensareu "Nalataia, estas boja"...seps

Holaaaaaa!¡ Caram!¡ quin ritme XD...en fi. hir estava jo tan feliç nevagenat per la xarxa quan, ostia!¡, al youtube vaig trobar "funny moments" de Bleach. I me'n vaig anar a dormir. Quan m'he despertat aquest matí, m'he dit, ostia!¡, i si en busques de One Piece?¿ Siiii!¡ Dit i fet. Aquí els teniu, tot just, sortits del youtube...^^

En Luffy intenta domesticar al Ca Cèrber...XD


Us situo...en Sanji te recompensa, però la foto, segons ell, no li fa justícia...jo sóc més de l'opinió d'en Zoro XD


...XD...


...de debó, jo vull anar-me'n amb ells a navegar pels oceaaaaaaaaaaaaans!¡


Saaaaaaaaaanta paciència...XD


Primer: heu de saber que estan tancats en una espècie de búnker. Segon: en Zoro és i serà sempre l'ase dels cops...XD


Abans de res: no es que l'ocell tingui mal de coll, no, no...simplement, indica una direcció: sud...i, curiosament, en Zoro ha d'nara cap al sud.....no hi arriba XD


Si t'entra la pixera.....no li comentis a en Zoro, no sigui que, amb les cares que te, faci que les teves cèl·lules paraigüa rebentin XD


Lloc: Davy Back Fight Saga. Enemic: Foxy, la guineu platejada. Poders: Noro Noro no Mi (Fruit Lent Lent). Situació: Els nostres amics han entrat en una habitació plena de miralls on en Foxy hi deixa anar un dels seus raigs "lent lent"...en Zoro aparta a la Nami i en Sanji s'emprenya per les formes....XD


Va...per avui prou ^^. Crec que no hi haurai d'haver molts problemes a l'hora de vuere bé el vídeo....vull dir, pel que fa al tamany. Si es talla....doncs aneu directament a youtube i llestos ^^. Apa dw!¡

Ja ns llegirem!!!! Ciao!!!!






















A fer nones...encara que amb tant lloro i bèstia lliure donant voltes, nu se jo....

Comentaris

El Tuberclefòssil més visitat

Aires de rereguarda