Ah...és taaan divertit estar al botànic quan fa mal temps, de debò...la solitudine és esplèndida i com que la meva imaginació és, curiosament, activa i rebosant d'idees...no m'avorreixo, però ja veureu demà...sense llibre!¡ pot ésser mortal!¡ aaaaaaaaah

Tuberclets!¡ No em creureu quan us expliqui que em va passar el estooo..diumenge, crec. Si, diumenge. Ah, no, que va ser dissabte ^^U. Doncs resulta que vaig estar tres hores, TRES HORES escribint una entrada super emotiva per el blog, imagineu: jo super motivada i feliç, escribint les meves penes i cagant-me en Crsito i la mare que va parir als Sant Apòstols quan...chan chan...decideixo parlar-vos de la cançó que estava escoltant (que, per cert, és la mateixa que escolto ara, jeje) i decideixo que ja n'he tingut prou, que la cançó és maca i tal però que em deprimeix per moments. Total, que paso a una altra i penso que us posaré la lletra per què és una cançó que realment té el seu què, és animada i et deixa l'autoestima pels núvols (cosa no gaire complicada quan ets jo...i la teva autoestima està, de normal, donant voltes per la Via Làctea...serà per això que, a vegades, noto que al meu karma li falta oxigen?¿ XD)...i jo, tota feliç, vaig a animelyrics, copio la cançó...i la merda d'editor del blogger em diu que no pot guardar l'entrada actual per errors en nosequincoï de formulari!¡!¡!¡...claro está...jo ni ho veig fins que no publico...amb la subsegüent pèrdua del material. TRES HORES A PRENDRE PEL CUL!¡...quina ràbia em va fer!¡...per això ara, tornaré a provar-ho, a veure si tinc una mica més de sort...encara que crec que la cançó en qüestió està en el mega iPod que tinc al blog...però quan la llegeixes amb la lletra, tot prèn sentit...XD. Concentració...

- NumberOne -
If you wanna see some action, gotta be the centre of attraction,
make sure that they got their eyes on you, 
like the face that you see on every magazine.

Be the focus of attention,
be the name that everyone must mention.
Come out from the shadows, it's your time,
coz tonight it's the night for everyone to see.

It's natural!
You know that this is where you gotta be,
it must be your destiny.
Sensational!
And you believe that,
this is what you've waited for
and it's you that they all adore, so baby...

Now you feel like number one,
shining bright for everyone.
Living out your fantasy,
the brightest star for all to see.
Now you feel like number one,
shining bright for everyone.
Living out your fantasy,
you're the brightest star there's ever been.

Feel the heat that's all around you,
flashing lights and ecstasy surround you.
Everybody wants a piece of you,
you're the queen of the scene, living in a dream.

It's natural!
You know that this is where you gotta be,
it must be your destiny.
Sensational!
And you believe that,
this is what you've waited for
and it's you that they all adore...
 
Now you feel like number one,
shining bright for everyone.
Living out your fantasy,
the brightest star for all to see.

This is what you've waited for
and it's you that they all adore...

Now you feel like number one,
shining bright for everyone.
Living out your fantasy,
the brightest star for all to see.
Now you feel like number one,
shining bright for everyone.
Living out your fantasy,
you're the brightest star there's ever been!

Siiiiiiiiiiiiiiii!¡ He pogut...vale, no, ho reconec. De fet, he hagut d'escriure la cançó directament aquí...caca!¡ Però ja està, el cas es que la canço està aquí!¡ Xiiiii...i ara, el clip del youtube. A veure, com que la cançó forma part de una de les OST, no tindrà un vídeo concret. Així que us en posaré un on no hi hagi gaire canvi en imatge i així podreu estar més pendents de la lletra ^^


Si a vosaltres no us puja l'autoestima aquesta cançó...ja podeu començar a fer cua per tirar-vos de la Torre Agbar. Anda que no m'ha anat bé sentir-la quan he estat una mica xoff per culpa del gilipollas del paio que treballa a les taquilles del botànic o per culpa del pallasso que fa el torn de tarda al botànic després de mi...ainxs!¡ que ganas tengo de zurrarles!¡ (si, American Dad...me germana, que sempre aconsegueix enganxar-me coses...igual que la Laia...com s'ho faran?¿ Tan influenciable sóc?¿...nscht, no.) I si penseu que sóc una mica masoca per escoltar una cançó que em deixa una mica tocada...teniu raó. Però no és la cançó per si mateixa, sinó el record que evoca (oh, que bucòlic)...és, és...és molt personal, s'ha de viure. I sí, estic parlant de Bleach...encara que Daydream Generation també em fa recordar coses...i m'agrada, molt. S'ha de reconèixer que el color verd li queda de meravella (sí, sí, parlo d'en Kurama). En fi, que només volia que tinguéssiu clar que, si no he escrit fins ara, ha estat per la merda del redactor beta....
- Doncs podries canviar al redactor vell, no?¿ Burra...¬¬
- Si, podria. Però el beta te certs avantatges. Primer de tot, els vídeos són moooooolt més fàcils de penjar: només has d'introduir el codi d'inserció i ja està. Segon, les imatges es queden allà on està el cursor, no s'inserten al principi del text (cosa que abans si passava i era un conyazo baixar-les). A més, les pots engrandir o empetitir al gust...i alinear-les és molt més simple. I tercer....el disseny de la pàgina d'edició mola més (vale, vale, aquesta no és una raó congruent...però acabar amb dos avantatges és trist, molt tris, sumament trist, i jo sóc una persona alegre!¡ XD).

Doncs apa, ja ho sabeu.....SOU TOTS MOLT MACOS!¡ Dw Tubercleeeeeeeeeeeeeeeeets!¡ La mama us estima un munt!¡ ~chuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu~

Ja ns llegirem!!!! Ciao!!!!





















...Tsubasa...em recorda tant a la Kireko...sobretot en aquesta "fighting pose" en concret..XD

Comentaris

  1. Jajaja, com fot això de que et passis hores escrivint i de sobte no et deixi publicar o pitjor encara el navegador es tanqui de cop sin más! arghhh jo mataria l'ordinador en moments així jajaja.
    Ens veiem aquesta tarda en nuestro momento perdida de tiempo, que per cert, finalment li he dedicat un post avui....

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Comenta, és gratuït! Però vigila, que si no m'agrada... ja pots còrrer, buahahaha!

El Tuberclefòssil més visitat

Aires de rereguarda