L'ordinador ha tornat...i amb ell els futurs mals d cap!!¡¡ Yahooooo

Hola Tuberclets!¡¡ Bé, doncs com vaig dir ahir en un comentari....JA TINC ORDINADOR!!¡¡ Altre cop tornen els mals d cap i les presses...però aquest cop amb Mozilla...XD. Ja sé q no te res a veure, però em venia bé dir-ho. La cosa és que, ara per ara, poca cosa hi ha per dir, total, la única persona en el món mundial q llegeix aixó amb certa regularitat, em va veure ahir......jejejeje. D fet l'entrada es per avisar q ja estic operativa, fins quan no ho sé...però he tornat.....i m'encanta mwahahahahahahahahaha. En fi,q només volia dir-vos aixó.
Aps, si...Kireko!!¡ Tranquil·la, q si a ti te gusta la CANCIÓN, a mi mas
XD...no sufras q ahí se qeda hasta los restos jajajajaja. Por cierto, q en el foro d One Piece hay un enlace con una canción-despertador para el mobil cantada por Brook, el esqueleto andante ese....me la he bajado y, cuando compru
ebe cómo es levantarse con eso y no estampar el mobil en la pared, te aviso....y si quieres apuntarte a la moda d "despiértate de los nervios y mata al primero q pilles" como yo...pues me lo dices y te la paso, q seguro q te echas unas risas (y no te preocupes si no entiendes na...yo tmpk lo hago...pero es q es muy divertido XD)...Apa doncs Tuberclets.....SOU TOTS MOLT MACOS!!¡¡ Dwwwwwwwww
Ja ns llegirem!!!! Ciao!!!!


I aquesta cara NOMÉS xq l'enemic NO té un smoriure SIMÉTRIC!!¡¡ XD !!¡¡...making symmetry...!!¡¡

Comentaris

El Tuberclefòssil més visitat

Aires de rereguarda