Edward?¿ Edward, estás ahí?¿ Vale, ahora me siento como un idiota...

Jajajajajaja. Si, si, ja ho sé. Ja vaig fer servir aquesta frase fa temps però es que m'estic rellegint "Amanecer" (lo que hace el tiempo libre, eh?¿!!¡¡ XD) i quan m'he tornat a topar amb en Seth...no ho puc evitar, aquest noi és una mina!!¡¡ MI-na, MI-na...y a esto lo llaman MIIII-na (jajaja, Gimli, me vienes como anillo al dedo!!¡¡)...en fi.

De moment, ningú ha donat resposta a la meva crida. Ja veig que això dels clips no us agrada. Doncs a mi pim!!¡¡ escoba y puerta!!¡¡ Ho faré igual XD La cosa es que no sé quin puc penjar...ara n'estic mirant dels Back o les Spice però no m'acaben de fer el pes, vés. En serio, que faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaig!!¡¡??¿? Si tiro dels The Corrs...serà com molt habitual. Si tiro de música japonesa...encara serà mééééés habitual. Jopelines.

Vale, sembla que ja he trobat alguna mínimament interessant. A petició de ma germana.


Doncs això és tot. Primer, com sempre, la foto. Després el vídeo. Vagi bé l que queda de dia Tuberclets meus. ~~Chuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu~~





Ja ns llegirem!!!! Ciao!!!!

Avui va de fruita la cosa...^^. I si la veïeu na mica malament és perquè l'he fet na mica més gran.

Comentaris

El Tuberclefòssil més visitat

Aires de rereguarda