...Luffy, ets un desgraciat!!¡¡...XD

...D res m'ha servit demanar-vos paraules d'ajuda o algunq ue altre conjur màgic, total, pel cas que m'heu fet Tubercles!!¡¡ Porto aquí dues hores, DUES hores esprant que en Luffy s'acabi l'esmorzar...DUES hores per menjar-se un kiwi...però que poc li agrada a aquest noi la fruita, coï!!¡¡

- Que, Luffy, acabem o penses estar gaire estona més barallante amb el kiwi?¿!!¡¡ - li dic al capità amb els ulls fora de les órbites...i m'adono que en Zoro ha desaparegut - On és en Zoro?¿!!¡¡ No haurà caigut?¿!!¿¡ Luffy!!!¡¡ En Zoro ha, en Zoro ha... - i el veig tan tranquil a coberta, dormint - ZOROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!¡¡

- Nhhhh?¿ - fa ell amb cara de "m'acabes de despertar d'un gran somni, què vols?¿"
- AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!¡¡ Ja et pots donar per mort!!¡¡ - li dic cridant i estirant-me dels cabells. De debó, n'hi ha per matar-lo: ell ha marxat, I NO M'HA DIT RES!!¡¡ Porto dues hores aquí dalt, pelant-me de fred...I NO DIU NI PIU!!¡¡ Grrrrrrrrrrrr
- I bé, baixem?¿ - diu en Luffy, que per fi s'ha menjat el kiwi...per fi, dues hores més tard...un kiwi...aahh, dona'm paciència.
Baixem d'un salt...vaja, en Luffy baixa d'un salt, jo em limito a penjar-me del braç i a pensar "Siusplau, que sigui ràpid". Per sort per mi, no m'ha arribat l'hora...encara, però amb aquests a prop, mai se sap, vés a saber què em tocarà viure. Em sembla que millor m'estic prop d'en Sanji que, com a mínim, em tractarà bé. S'apropa en Franky...
- I tu, que saps fer?¿ - em diu amb una caixa d'eines a la mà...caixa que, vull suposar, no té intenció de fer-me portar...perquè, je, tota la pinta de pesar una tonelada i mijta...no, no, mitja no...tres quarts. Això, una tonelada i tres quarts, je...al iguaaaaaaaaaaal llevo yo esa caja, venga va, estás flipando, no?¿
- Doncs jo, la veritat eeee.....
- És igual, agafa la caixa, calla i segueix-me - diu a l'hora que deixa, literalment, caure la caixa en direcció als meus peus. Faig mans i mànigues per agafar-la i evitar quedar-me sense peu...amb tanta mala sort que, "sense voler", la caixa surt disparada cap a l'estómac d'en Zoro, així, com qui no vol la cosa...
- OUCH!!¡¡ Es pot saber que...?¿!!¡¡ Qui ha estat?¿!!¿¡ - crida mentre deixa al descobert les seves fantàstiques abdominals...aaaahhhh...però no!!¡¡ Nalataia!!¡¡ Has de ser forta!!¡¡ S'ho mereixia, has fet bééééé...vull dir, s'ha fet justícia, tituti ¬3¬
- Ningú... - diuen en Franky i en Luffy, allunyant-se de mi. Ara resulta que la perillosa sóc jo, té collons!!¡¡ Bah, és igual. Total, que seguiexo a en Franky i em porta a la seva Suuuupa!!¡¡ sala...si, si, allà on es dedica a fer de les seves...
- Nee Franky, com coï t'ho vas fer per encabir un forn de tamany industrial per fondre metall dins d'un vaixell que, goïta tu, ÉS DE FUSTA!!¡¡?¿ Que passa, que no saps que la fusta CREMA!!¡¡?¿?¿ - a mi això de les coses rares...em comença a fer pujar una mica la mosca al nas...grrrrr
- Simple: tota la sala està recoberta per una capa d'acer.Je
- ... - és clar, que no hi havia pensat, QUE L'ACER NO ES POT FONDRE, NO ET FOT!!¡¡ YAAAAAAAAA!!¡¡ brrrr, respira Nalataia, que has de tornar d'una peça, que vas ser capaç d'aguantar tot un semestre de Toxicologia Genètica...això no és res, mwahahahahahahahahahaha...buabuabuabuabua, vull tornaaaaaaar!!¡¡ buaaaaaaa!!¡¡
- Nalataia?¿...M'ajudes o que?¿
- Si, home, si. Que faig?¿
- Construir una nova generació de cyborgs mutants capacitats per ballar SUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUA bé!!¡¡ - i...pose!!¡¡. En serio, em faran embogir més del q ja estic...per cert, pot existir un cyborg mutant?¿ O_OU - Tu que creus?¿ Descargolar cargols, és evident - ...claaaaaaro, lógica aplastante, que fa una persona raonablement normal en la "Fàbrica d'aparells SUUUUUUPA" d'un vaixell pirata?¿ CARGOLS, DESCARGOLAR PUTOS CARGOLS!!¡¡ Lògic, no sé com no ho he vist abans!!¡¡ Ò...Ó
- ... i quan acabi, què?¿
- Doncs...a ballaaaaaaaar!!¡¡ SUUUUUUUUUUUUUUUUUPA!!¡¡ - millor acabo ràpid. Apa doncs, som-hi!!¡¡
...
...
...
Fiiiiu!!¡¡ Per fi!!¡¡ Mon Dieu! Crec que en tota la meva vida mai havia vist tants cargols junts...i mira que amb el papa n'estem tips de muntar els mobles de l'IKEA (clar que, els de l'IKEA posen els materials justos. De fet, crec recordar que algun cop ens ha faltat alguna cosa...o era amb els mobles del Conforama?¿...bah).
- C'est finit! Franky, ja he acabat. Que?¿ puc marxar?¿ - li dic, amb un peu fora del "Laboratori dels horrors del Dr. Franky"...
- Si, si, si, si. Gràcies. Vols una cola?¿ - diu, mentre s'obre la nevera que te per panxa
- Eh, mmmm...tot i que no sóc gaire partidària a prendre begudes i/o aliments que han estat dins el cos d'algú...però quan tornaré a tenir-ne l'oportunita...
- Doncs per dinar. En Sanji fa servir la meva nevera per refredar la gelatina i evitar que en Luffy se la menji.
- ...aaat!!¡¡?¿ ¬¬U - això em passa per xerrar massa...
- Va, vinga. Això si serà SUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUPA!!¡¡ - i em dona la cola. Mirant-ho pel costat positiu, està fresqueta,i desprès de tant descragolar...jeje
- I tu que estas fent, Franky?¿
- Hi-mi-tsu.
- SECRET!!¡¡?¿ Com que SECRET!!¡¡?¿ Si home, a sobre que em tens aquí vés a saber quanta estona donant pel sac amb els cargols no m'ho vols dir?¿ - dic amb l'ampolla de cola perillosament situada pel cop final
- No
- YAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!¡¡ Banzaaaaaaaaaaaaaaaaaai!!¡¡ - botellazo en toda la cara...CLASH!!¡¡...
- Ni una rascada, jejeje - diu llepant-se la cola de la cara...merda!!¡¡ que en Franky és un cyborg!!¡¡ si, si, espera que et pilli d'esquena...qui riu l'últim riu millor, mwahahahahahahahahahahahahaha
- Va, nee-chan, no t'emprenyis ^^- nee-chan?¿ nee-chan?¿ nee-chan ta tia!!¡¡
- Humm...me'n vaig amb en Chopper, que segur que no m'explota tant com tu...ha - i marxo. De pujada a la consulta d'en Chopper penso perquè abans, quan estava amb en Luffy, no he pogut tornar. He provat de dir el mateix que m'havia portat aquí, però de res ha servit. Hauré de buscar una altra manera de tornar...o tindré problemes dels grans, que encara no he estès la roba!!!¡¡ La mama em mata...Ó_Ò segur que no es creu el que m'ha passat...jooo. Camina que caminaràs, i amb el cap a Roma, he arribat a la consulta però en Chopper no hi és...nchst cachis!!¡¡ A qui puc molestar?¿.....Ah, ja sé...
- Roooooooooooooooooooooooooooobin!!¡¡ Ei, on ets!!¡¡?¿
- Aquí dalt - sento la seva veu i, acte seguit...aigua - Ui, perdona. Estic regant les plantes. T'has mullat molt?¿
- No, tranquil·la - només el just i necessàri perque m'agafin cinc pulmonies seguides!!¡¡ Qui carrega tanta aigua per cuatre plantetes de merda!!¡¡?¿
- Que feies?¿ - em pregunta mentre m'ajuda a pujar damunt la coberta que hi ha sobre el sostre de la cuina.
- Descargolar cargols amb en Franky...vaja, JO els descargolava, ell...ell no se que caraï feia, la veritat
- Jajaja. Ningú sap mai que fa en Franky allà dins. De fet, crec que és el primer cop que hi deixa entrar a algú mentre treballa - segueixo pensant que carrega massa aigua
- Serà que vol guanyar punts i ser el protagonista de la història...ha. Doncs si pensa que fent treballar a l'escriptora en el seu laboratori maquiavèlic aconseguirà res, va malament. Jejejeje - la Robin també comença a riure i així ens estem cinc minuts llargs mentre la brisa va movent el mar. Ara ja no fa tant fred, de fet...diria que estem prop d'una Illa de Primavera. S'hi està bé aquí. Al final, la Robin deixa de riure i em parla...
- Aleshores, jo he perdut tots els punt quan t'he deixat xopa, no?¿ Jijiji
- No dona. No negaré que m'ha tocat els nassos això de que em mullessis, però, total, és aigua. No crec que em passi res de l'altre dijous. No hi pensis més...i això de guanyar punts...sou vosaltres els qui us heu obssesionat en ser els únics protagonistes, jo no he dit res.
- Si, mira. Ens emocionem ràpid, jujuju.
- Per cert, saps on es en Chopper?¿
- Doncs a l'estudi amb la Nami. Perque?¿ Que no et trobes bé?¿ - diu mentre en posa una mà al front
- Eh?¿ Si, si, estic bé. Simplement es que...és tan bufó ^/////^ em feia gràcia mirar'm-el un estoneta. Segur que és molt flonjo...ainxs
- Jejejejejejejeje. Si, si que ho és. Vine, que l'anirem a veure i....
- NALATAIAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!¡¡ VINE A JUGAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR!!¡¡ - crida en Luffy, desde la coberta inferior del Sunny amb una pilota de platja tan o més gran que una síndria de 8 quilos - A JUGAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR!!¡¡
- Eh?¿...millor li dic que si, no?¿ - pregunto a la Robin amb una mitja rialla a la cara (no a la seva, sinó a la meva)
- Millor. No sigui que començi a perseguir-te pel vaixell i acabis a l'aigua...altre cop. Juju - aquest comentari sarcàstic sobrava...no és per ser tiquis-miquis. Vale doncs, Tubercles, me'n vaig a jugar a pilota amb en Luff.....eh, un moment!!¡¡ És, és....aquest és un dels meus grans moments. Vull dir, molts cops comento que m'agradaria jugar amb en Luffy, que segur que m'ho passaria molt bé....i ara en tinc la oportunitat!!¡ Yahooooo!!¡¡ Som-hi minna!!¡¡ Baixo de la coberta amb les flors i em llanço pel tobogan, mentre, els nois ja han començat a jugar. Jejejejeje
- Brook, passa-la!!!¡¡ - crida l'Ussop
- Yohohohoho!!¡¡ No siguis maleducat Ussop-san. Primer les dames.
- Deixa't estar de punyetes Brook, que aquí no hi ha cap dama jajajajajaja.....AAAAAAATATATA!!¡¡ - si, li he clavat un cop al cap a en Luffy. Vale que no m'agradi que em tractin com a una senyoreta...però d'aquí a dir que no n'hi ha cap, hi ha una abisme!!¡¡
- Ara, per burro, et poses tu al mig Luffy - li dic mentre li prenc la pilota.
- Si Luffy, però sense fer trampa!!¡¡ - li diu en Chopper que ja ha adoptat la seva forma gran...Eh?¿ Que hi fa aquí en Chopper?¿ No estava amb la Nami?¿
- Chopper!!¡¡ No estaves amb al Nami?¿ - li pregunto per damunt dels crits d'histèria de l'Ussop
- Estava - ¬¬...no són gaire de resposet rebuscades...
- AIxò també ve per tu Chopper. No s'hi val fer-se gran!!¡¡ - li diu L'Ussop amb cara de "de que vas, intentant prendre'ns el pèl, eh?¿" amb pintes de macarra
- Es que sinó, no hi arribo!!¡¡ Sou vosaltres els que la passeu massa alta!!¡¡ Em quedo així i prou!!¡¡ - pobret Chopper, el cos i la veu no li fan justícia ^^U...té una veueta ridículament infantil per un cos exageradament gran...ainxs. Però l'Usoop no ho accepta...i se li llança al damunt...també en Brook...també en Luffy...
- Va prou!!¡¡ Pareu!!¡¡ No em feu pesigolles!!¡¡ Noooooo!!¡¡ Jajajajajajajaja, pr-pr-prouuuu!!¡¡ No, no, jajajajajajajajaja...
- Jajajajajajajaja - fan els altres....i jo mateixa!!¡¡ Jajajaja, no m'extranya que no s'avorreixin!!¡¡
- Jajajajajajajajajajajajajaja... - eh¿? que fa en Luffy mirant cap aquí?¿..ah, no. No, no, no i no!¡¡ A mi no!!¡¡
- Ara et toca tu!!¡¡ - i ve cap a mi.
- Luffy no, que jo tinc moltíssimes pesigolles...i ho passo molt malament!!¡¡ No!!¡¡ - massa tard, ha començat el calvari - jajajajajajajajajajajajaja...para...jajajajajajajajajajaja...aahh, no puc respirar!!¡¡
- Oh, vale, vale... - i em deixa anar...bakaaaaaaa, és igual que el papa: s'ho ha cregut!!¡¡ XD
- Prrrrrt!!¡¡ Era broma. Jajajaja, inncoent!!¡¡ Jajajaaaa...NO!!¡¡ Altre cop no!!¡¡
- Jejejejeje, aixó et passa per enganyar-me....pesigolles-golles-golles...pesigolles-golles-golles... - i, a sobre, s'hi uneixen en Chooper, l'Ussop i en Brook...mare meva, quina creu...
-Jajajajajajajajajajajajajajajajaja...




I així estic, Tubercles, entre els braços d'en Luffy (ei, que no és mal lloc. A veure qui és la guapa que li diu que no a una abraçada d'en Luffy...encara que vagi acompanyada de pesigolles!!¡¡) i rodejada de cares somrients. Veïeu, és en aquests moments quan, una, no vol que acabin....però alguna cosa passarà, segur. Ens veïem avait. Adéu!!¡¡





Ja ns llegirem!!!! Ciao!!!!

La síndria-pilota...a veure si en Zoro s'anima...i acabo als seus braços, mwahahahahaha!!¡¡ XD

Comentaris

El Tuberclefòssil més visitat

Aires de rereguarda