Germanor amb Carrefour

Hey, hey...hou, hou (lo ves, Kireko...una no olvida tan facilmente XD).
En fin, el que jo volia explicar es que al Carrefour (on ens vam trobar la Kireko i jo l'altre dia) ja fa temps que ofereixen bosses biodegradables a 0.05 €...el cas es que, mirant, mirant, vaig descobrir de QUÈ estan fetes aquestes bosses tan meravelloses per la natura....DE PATATA!!¡¡ Si, aquestes bosses són els vostres germans conscienciats amb la causa ecologista!!¡¡ Amb dos collons Tubercles!!¡¡ Ara mateix, no hi ha mare al món més contenta i orgullosa que jo!!¡¡ Els meus petits són útils al món!!¡¡ SOM importants...i després els meus pares reïen de mi per autoanomenar-me (i auotanomenar-vos) TUBERCLE...doncs si, SÓC UN TUBERCLE, i n'estic molt contenta, ja...a veure quants escriptors de blogs poden dir el mateix, mwahahahahahahahaha. Bien.


I ja que estic parlant de biodegradabilitat, feu click AQUÍ si us plau ^^. Us informeu una mica i ja m'explicareu. Si teniu temps feu click AQUÍ també...i m'expliqueu que tal ^^.


La cosa te els seus pros, si, si, si: si teniu plantes, ara ja teniu adob!!¡¡ isi algun dia no teniu massa per fer un passtís....vaja, jo he fet servir MOLTS cops la fécula de patata en lloc de la farina, i queda igual de bé...ara però, si feu servir les bosses Tubercle, no garanteixo que la olor a matèria en descomposició es pugui disimular amb Vainilla líquida (si, n'hi ha...com també n'hi ha en forma de sucre...però procureu que el sucre no estigui caducat, que la Mama es va passar mesos fent passtís de formatge amb sucre de vainilla, SUCRE CADUCAT D'ANY I PICO!!¡¡...i encara sóc aquí ^^). Vale, millor no feu cas amb aixó del passtís, si?¿ jejejejeje (sabeu que passa?¿ acabo de prendre una manzanilla pel mal de panxa, i estaba freda, cosa que resulta fastigós...i el cap em balla).


Vaja....que els meus fills i els vostres germans seran sempre amb nosaltres......Us estimo molt Tubercles, moltíssim!!¡¡...a més, ja sabeu que SOU TOTS MOLT MACOS!!¡¡ Dwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww!!¡¡


Ja ns llegirem!!!! Ciao!!!!


Us sona la paraula "copyright"¿?...doncs això ^^ (encara que no crec que em pugui caure cap denúncia...enllaço la seva web desde aquí....se'n diu PUBLICITAT!!¡¡ encara m'haurien de donar les gràcies...jejeje)

Comentaris

  1. Ja sabia que la massa no es destrueix, sino que es transforma; però cony , el que no vull és acabar ent una bossa del Carrefour!

    ResponElimina
  2. XD...saps que pots posar qui ets, oi?¿...jejejeje, en lloc d'anònim...Nom/URL!!¡¡ quin desastre d personeta que ets noia!!¡¡ XD

    ResponElimina
  3. si si si ls passtisos d formatge amb sucre d vainilla,ncara q caducat,estan genials.
    felicitats x l passtisera !!!!

    Patates !!!!!

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Comenta, és gratuït! Però vigila, que si no m'agrada... ja pots còrrer, buahahaha!

El Tuberclefòssil més visitat

Aires de rereguarda