17 d'Octubre del 2009

Tuberclets, recordeu un cop que us vaig dir alló de celebrar el "Tubercle de la Setmana"¿?...Si?¿...vale, doncs aquesta setmana no és UN Tubercle...sinó QUATRE!!¡¡ Els millors Tubercles que hi ha al món!!¡¡ Ahira vaig estar amb ells tota la tarda, celebrant el meu cumple per segona vegada...i...SOU FANTÀSTICS!!¡¡ Diuen que tenir un amic és com tenir un tresor, doncs jo no hi estic d'acord: tenir un amic, val un imperi...i jo sóc la propietària de mig món!!¡¡ Quatre amics = Quatre imperis...kyaaaaaaaaaaaaaaaaay!!¡¡ Us estimo un munt noietes i noiet!!¡¡...Sou els meus Tubercles preferits (encara que només la Tubercle malaltona es passi per aquí de tant en tat ^^U)...I se que em matareu pel que faré, però és que no puc evitar sentir-me orgullosa de tenir-vos al meu costat ^^, per això...



Ja ns llegirem!!!! Ciao!!!!
...don't worry, que el meu bloc te menys visites que, que...que cops que es conecta l'Elvira al messenger...XD...

Comentaris

  1. Et netejaré les sabates, et plancaré la roba, EL QUE VULGUIS!!!!!Però treu la foto!!!!!!!!

    ResponElimina
  2. jejejejejeej
    mira la que parla... pero si vas ser tu la que la vas penjar al Facebook!! jajajaja
    Petons!!!
    Toni.

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Comenta, és gratuït! Però vigila, que si no m'agrada... ja pots còrrer, buahahaha!

El Tuberclefòssil més visitat

Aires de rereguarda