Hola, hola, holaaaaaaa

Hey!!¡¡ Yahooooooooooo!!¡¡ Q, ja heu vist ls canvis?¿ macos, eh?¿....bé, estic intentant solucionar l perquè del rellotge d One Piece i la seva estranya manera d mostrar ls hores, quan ls altres rellotges mostren les 12.i pico....xo n fin, es fa l q es pot jejejeje. També he post allò dl monstre del comentaris, x si algú ho havia oblidat...q ho heu fet: a veure si ara sou una mica més considerats, eh!!¡¡...¬¬...encara q, mb comentaris o sns, l blog seguirà a la seva, ja sabeu, sóc molt tossuda XD.
Dons ja q estem d canvis...m'he baixat un programa x baixar videos dl youtube q va d conya....en cinc minuts ja el tinc!!¡¡ clar q tmb depén dl vídeo....el d prova era petitet...^^ jijij. I, ara q hi sóc, vull provar na cosa mb tot axò dls vídeos i l meu blog...a vere q passa (q l'últim vídeo no va tenir l'exit q jo esperava...no xq no el miréssiu sinó xl tamany i akestes coses...xo no patiu, mwahaahhahahahahahahaha!!¡¡). Em sembla q amb aixó dl programa dl youtube...he fet un gran descobriment...jejejejeje. Enseguida l porto!!¡¡ (a veure si no qeda com l'altre ¬¬U). Som-hi!!¡¡




Molt em sembla q qedarà mb l mateix format q l'altre....qina cacaaaaaaaaaaaa!!¡¡ Jo q volia q es veïes com n altres blogs, on l tamany és el d youtube!!¡¡ jolineeeeeeeees!!¡¡ a veure si ampliant xls costats....axí, així....uff...a saber como qedará ¬¬....n fi, jo he fet l q he pogut. Com no era una cosa seriaaaaa.....nada d risas, porfavor!!¡¡....i xl q fa al rellotge d One Piece, he estat mirant n altres blogs q tmb l tenen...i ls qeda igual, cosa q no passa mb ls d Bleach, Naruto, Prince i d'altres...xo bueno, no problemo q x alguna cosa està allò d pm i am, no?¿ ^^...tututututututututututu....vale, ja s'ha carregat i són ls 12.52...si qeda bé, en poso un altre jejeje...apa dons, akests són ls canvis!!¡¡ Ens veïem...i SOU TOTS MOLT MACOOOOOOOOOOOOOS!!¡¡

Ja ns llegirem!!!! Ciao!!!!
P.D: Hummm....no se si penjar imatge...es q si poso un altre vídeooooooo......huuuuum. Dons serà q no. Us deixo un altre video (si la cosa va bé, claro està...mwahahahahahahaha)...Dw!!!¡¡
Uoooooooooooooooo!!¡¡ ha qedat sugoi, sugoooooooi!!¡¡ Dons va...un altre, xo aket en solitari ^^ jeje...Dw!!¡¡
素晴らしい

Comentaris

El Tuberclefòssil més visitat

Aires de rereguarda