Eragon, Eldest, Brisingr...com serà el següent?¿

Ajà.
15 de Setembre del 2009. Ajà.
Falta un mes, pràcticament, exacte pel meu aniversari (de fet, un mes i 30 minuts en el moment en que escric això).Ajà.
A lo que yo me pregunto: mi hermana me odia? Perquè, a quina persona NORMAL se li passa pel cap despertar a algú que està dormint només, i dic NOMÉS, per a subjectar-li amb un imperdible la samarreta i el sostenidor en un absurd intent d'evitar possibles represalies per part del professorat? A la meva germana, és evident!! No sigui que, si no em desperta, no es quedi tranquil·la, eh! A més, la noia en qüestió, sap que dormo amb taps i el primer que fa en entrar, es posar-se a xerrar. Total, que quan li dic "Espera, que no m'estic enterant de res" va i em mira amb cara de "Tata, espabila". Vostè perdoni que, a les 7.20 del matí, quan no tinc cap altre obligació, més que recollir la casa, encara estigui atrapada entre el son i la vigíla! Ho sento! Qui l'ha parit. Ara però, advertida ja ho està: si se li passa pel cap tornar-ho a fer, li deixo anar un moc! i d'aquells que més s'enganxen!! (si Tata, l'amenaça del moc era LITERAL). Seguim.


Responent a la pregunta que encapçala l'entrada d'avui...i després d'acabar de consultar la wikipedia...bé: el primer llibre es diu com el protagonista, Eragon, okay. El segon llibre (tot i que acabo de relacionar el termes) fa referència al pobre Murtagh, Eldest. I el tercer llibre pot tenir moltes lectures ja que el mot en qüestio fa referència tant al nom veritable de foc, com a l'encanteri, com a l'espasa, com al primer (o dels primers) conjurs que fa servir Eragon, a més de tenir un paper important den la mort de Durza, per tant (i a lo "Juan Palomo, yo me lo guiso, yo me lo como"), em quedo amb el nom de l'espasa que, de fet, és el que dona pel cul durant tres quarts del llibre, així, Brisingr, bé. La pregunta és, com serà el títol del quart? sent realistes, fins que no surti, no ho sabrem però es pot especular i, com que no tinc res millor a fer, especularé. Ejem, com puc començar el raonament? Vale, sí. Eldest es refereix a Murtagh; "el més vell", o agafant el nom amb el llibre, "el germà gran", així, Eragon, és el germà petit i, Brisingr, la seva espasa. Per tant, la successió és: germà petit, germà gran, espasa del germà petit...no seria lògic pensar que el pròxim títol podria ser Zar'roc, "l'espasa del germà gran"? Bé podria ser no? Ja sé que Zar'roc ha sortit anteriorment i que, de fet, no és l'espasa legítima de Murtagh però, tenit en compte que l'única elfa que pot fer les espases dels genets es negaria a fer-li una espasa a ell, es pot considerar la seva herència paterna com a pròpia. A més, segur que serà mil cops més important i interessant el duel Eragon-Saphira/Murtagh-Espina (Espina? en que pensava quan li va posar el nom?) i, si tenim en compte que Eragon també la va fer servir, que serà més fort el "suplici" o el " l'esperança d'Eragon i mig món"? Hum. Jo espero que salvin a Murtagh que, de fet, no té culpa de res, pobre. Si a mi em féssin jurar que no tairia a algú en una llengua en la que no es pot mentir, també em veuria condemnada. En fi, si voleu un consell, no busqueu la peli perquè no val res (vale, si, ha, el noi que fa d'Eragon és molt mono i bla bla bla) i ho dic per experiència. Millor us busqueu el llibre, encara que després del que acabo de comentar, potser em mateu. Vaaaaja, és un risc que penso córrer, mentre llegiu, jeje ^^


En fi, crec que només em queda dir que fa mal temps, però em sembla que és evident per tothom que estigui prop d'una finestra o no visqui sota terra (encara que pels que estan al metro...huum). També dir que estic impacient per llegir d'una vegada els caps. d Kuroshitsuji, Pandora Hearts (que ja ni recordo de que va), Soul, Calymore i FullMetal...porten MESOS de retard!¡ Aaarrgghh. Brrr, calma, calma.
Estic carregant la peli d'Eragon, per fer alguna cosa, i m'adono que Durza és molt però que molt lleig: està plagat d'acné!!¡¡ XD A més, el Jeremy Irons no m'acaba d'agradar com Brom, és massa (o aparenta ser) jove. I en Murtagh és en Patrocle!!¡¡ Aaaaaaaaaaaaaa!!¡¡ Això si, en Malkovich clava el paper; aquest home realment te cara de dolent.
Ajà. Doncs així quedem: que no veureu la peli d'Eragon, sinó us faré pampam al cul...XD. Vagi bé!!¡¡ I ja sabeu que SOU TOTS MOLT MACOS!!¡¡ Adéu!!¡¡


Ja ns llegirem!!!! Ciao!!!!


P.D: He batut el meu record d'aquest any: Setembre és el mes amb més entrades en el que portem d'any.


Ja ns llegirem!!!! Ciao!!!!



A mi, que amb aquesta cara em recorda a algú...qui serà?¿

Comentaris

  1. Ei!atención!! Primer comentari de la Elvira!! Ueee!!!
    Tens raó: som tots molts macos!!!jiji
    Per cert, quan quedem?
    Un petonet fastigós de part de la Elvireta!

    ResponElimina
  2. Q fueerteeeeeeeeeeeeee!!¡¡ Elvira!!¡¡ Mira noia, és una cosa que no m'esperava...i molta gracia ^^. Ja veurem com quedem per quedar..i mai més ben dit. Et trucaré, espero. Merci maca!!¡¡

    ResponElimina
  3. No serà que estàs molt ocupada, no???? Te pillé!jiji

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Comenta, és gratuït! Però vigila, que si no m'agrada... ja pots còrrer, buahahaha!

El Tuberclefòssil més visitat

Aires de rereguarda