Olaaaaaas!!¡¡ Si, si, ja sé...ara escrius!!¡¡ mira, q passa?¿ algun problema?¿...reclamacions l 15 d Febrer del 1962

Olaaas Tuberclets d la mamaaaaaaaa!!¡¡ It has been a while since I wrote for the last time, no?¿...vale, dons no tant, xo no paaaaaasa nada ^^. Ja sabeu q estik d practiques i, la veritat, no em sobra l temps...xo nkara podria ser pitjor xq no em tenen tant explotada com TOTS pensaveu (si, si...res d disimular, q tots ho pensaveu!!¡¡ mwahahahahahaha!!¡¡) ...a més, entre una cosa i l'altre, del poc temps q tinc encara me'n queda menys, xo, ja q estik sola a casa en akests moments...dons miyo aprofitar, no?¿ ^^...Per cert, faig un incís, ejem: 1'9 + 3, quant sumen?¿?....4'9!!¡¡ molt bé.....PUES NO, XQ LA PRIMA D GENÈTICA MOL. SEGUEIX A LA SEVA I, PER ELLA, UN 1'9 I UN 3 SEGUEIXEN SUMANT 2'7!!!!!!!!¡¡¡¡¡¡ COM ES POT SER TAAAAAAAAAAAAAAAAAN SUMAMENT IDIOTAAAAAAAAAAAAAAA!!¡¡ (a més, ho puc demostrar a l'expedient d la UAB...imbécil, no te altre nom ¬¬)..dsprs d'akest kit-kat....jajajajajajajaja!!¡¡




A ls pràctiques moooolt bé, d veritat, estic aprenent (buenoo, és un dir, xq no m'expliken res d nou....xo si m'ajuden a posar n pràctica el q ja sé...i axò ja compta, no?¿)....xo com sóc axí d feliç dons....sempre la cago al matex lloc...si, si, la Mama la caga, com tothom...xo es q lo mio tiene delito!!¡ smpre és xl matex...no hi ha manera q, en metafase, pugui diferenciar el crom. X del 8...n canvi, en micro, ho faig sns problemes. I vosaltres direu "ah!!¡¡ potser és q són cromosomes iguals".....pues si!!¡¡...xo només per mi, xq x a la resta del món, SÓN TOTALMENT DIFERENTS!!¡¡ mwahahahahahaha si es q hasta xa cambiar las reglas d la citogenética soy única, jojojojojo...XD. No patiu, q enseguida aclareixo l dubte, ejem....

Ja sé q es veu na mika lleig, xo us heu d fixar en les bandes negres més marcades: la q està a dalt d tot, com si fóssin unes ulleres, i la banda d'abaix a mode d....estoooo, rodilleras?¿...XD

Vale...dons aket és el famós cromosoma 8 q em porta xl camí d l'amargura. I el seguent és l'X. Atenció................................


Apa dons akí teniu l'X, akell q, x duplicat, ens defineix com a dones...i direu "Xo si no tenen res a veure l'un mb l'altre!!¡¡"....i tindreu raó, xo claro...dsprs d nosequanteshores davant l'ordinador...se confunde qualsevol!!¡¡ A més, no és tan simple com sembla, xq akestes bandes són makes, vull dir, es veuen relativament bé (sobretot en comparació mb l q estik veïent jo akests dies, d debó T_T) ....així q, si tenim en compte q, la meitat d vegades, les bandes q fan "d'ulleres" són iguals i que la primera i tercera banda d l'X no es veuen...entendreu xq sempre els acabo x confondre, no!!¡¡?¿...Dons no hi ha manera q els coloqui bé...i claro, la Núria se'n riu d mi!!¡¡....jooooooooooooooooooooooooooo!!¡¡ no és just!!!¡¡...sniff sniff, sort tinc q és molt bona noia i té una paciència d santa, q si no....ejem, otro gallo cantaria. És gràcies a coses com akestes q no em cosat gens aixecar-me a les 6.45 dl matí caaaaaaaaaaaaaaaaada dia ^^.




I despres d'això, d mostrar-vos ls meves frustracions internes mb ls cromosomes......us ensenyo un CARIOTIP (XD, q bo Elvira!! anda q no m'ho vaig passar pipa mb allò dls llaçets i la sopa d'spaghettis...i dons, ho entens millor ara o necessites una altra lliçó d cuina?¿ XD):

Com més llargs surten ls cromosomes a la preparació, més bé es veuen les bandes....en teoria, xq si la cosa està borrosa.....merda xl q està cariotipant!!¡¡ oh, i tant!!¡¡ Cosa q, a mi, em passa mooooolt sovint. En paraules d la Núria "tindré molt bon ull x les metafases maques....xo x saber qui és qui...no tant XD". Buuuenuuu....akest és d'una dona xq ja q l blog el porto jo, una dona XX.....dons q collons!!¡¡ un cario beeeen femení!!¡¡ ^^....va, seré sexualment correcta i us posraé la Y nois, q ja sé q us fa gràcia veure com és el cromosomet q us fa ser el q sou....ejem...xo, si luego os sentís decepcionados...no es mi culpa, vale...i q consti q he augmentat el tamany d la cosa xq es pugui veure...q en comparació...a ver....el crom. 21 q teniu a dalt?¿...si?¿ dons l'Y sol tenir un tamany semblant, tot i q a vegdaes, pot ser com l 13, 14 o 15...ncara q jo no ho he vist mai...xo weno ¬¬U...ahí va:



Apa...akí l teniu!!¡¡ tacháááááááán!!¡¡ Tanta masculinitat i tanta hóstia...i només és axò!!¡¡ ¬¬...homes, com els agrada exagerar i fer gran allò q, per natura, és petit...XD. Nois, d'on no n'hi ha, no en raja!!¡¡ mwahahahahahahahaha!!¡¡ Jejeje...jejejejejeje...jejejejejejejejejejejeje.
Bé...per avui ja n'hi ha prou q, total, no tinc res més a dir...com a mínim res q no sapigueu ja, així q...akí ho deixo. Ja sabeu...SOU TOTS MOOOLT MACOOS!!¡¡ ~~chuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu~~
Ja ns llegirem!!!! Ciao!!!!





















































Jo...como q les encuentro cierto parecido, no?¿ (vale, n'hi una mb una ala d més). Ahriel i Alexiel...les dues condemnades x ser diferents i les dues amb ganes d venjança. Ver xa creer.

Comentaris

El Tuberclefòssil més visitat

Aires de rereguarda