Hola a totes i tots Tuberclets ^^

Hey, hey, you, you...lalalalalalalalala!!¡¡ seps, axí és la vida: si no vols fer el pena, no reprodueixis íntegrament akesta cançó o la teva integritat pot correr perill, sobretó si te pillo cantandola!!¡¡ mwahahahahaha...a més, no vull haver d pagar drets d'autor...XD. Total, q escric per penjar foto...una q em va impactar quan la vaig veure xl foros d RedLine...nkara q ja n'havia vist una d semblant, xo akesta la supera....som-hi:


No penso ni dir qi es...salta a la vista ^^U...jo crec q surt afavorit i tot....XD. En fi....avui només aixó xq tmpok m'ha pasat res d l'altre món...o sigui, res d'akest món (ja sabeu q jo visc en una realitat paral·lela tota taronja...molt mona ella, si)....per tant...bé, si, mj'he tallat ls cabells akesta tarda: mira, quan sortia d la dutxa m'he dit "nena, tens ls puntes q et fan pena"...i he agafat ls tisores x tallar-me un parell o tres mil·límetes d cabell...quan me n'he adonat, els mil·límetres, s'han fet centímetres (com l dit petit d llarg, si, més o menys). Total, q ara el tinc na miket més curt i menys fet malbé, mola, no?¿ XD...apa dons...SOU TOTS MOLT MACOS!!¡¡ Dwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww!!¡¡


Ja ns llegirem!!!! Ciao!!!!

Comentaris

El Tuberclefòssil més visitat

Aires de rereguarda