Sanjiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!¡¡ ya te vale!!¡¡ anda q avisas!!¡¡

Fisrt of all: Sanji (Toni xa los amigos....auke con la mala espina q gastas...nu se yo T.T)....si llegeixes això algun cop....ETS UN CABRÓN!!!¡¡¡ Podries haver dit q baixaves a barcelona, no!!¡¡¡¿?¿?¿? Així no haguéssis tingut excusa x no quedar mb mi!!¡¡ Mala persona!!¡¡ (pobra Helena....s'ha pensat q et volia mata d debó XD)...N fin, dsprs d'això....HERE I GO TUBERCLEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEES!!¡¡ (si, mira, avui m'ha donat x allargar les vocals...XD).
A veure, q podria explicar?¿...hum...ah, si, una cosa q m'ha impactat...i ha passat fa mig minut: algú d la meva família (q no diré qi, xq si passa xl meu darrera.....em matarà!!¡¡) s'ha comprat una d'akelles coses x carregar les claus, el móvil, les compreses, els diners, els kleenex...vaya, un bolso. Si, un bolso Nalataia.....xo q te de dolent un bolso?¿...res si no ets una mica emo...xo MOLT si es un bolso d'akells q penjen (vale, si.....mooooooolt bé, TOTS ls bolso penjen.....) xo si us dik q es d l'Stradivarius, eh, como os qedais?¿ eh!!¡¡ ara ja us imagineu el tipus, no.....hum, i dsprs diu q l meu dl baconet es cutre xq es penja i qeda sota l'aixella....vale, vale, el seu no tant...xo tmb!!¡¡, aix, qina persona mes indecisa i contradictòria XD....va, premi xqi sàpiga d qi parlo.....enviu la vostra resposta a:www.nalataianinguenviarespostesmaienllocxqsabenqesunatrola...xocomjosocunamikaprimanoperdo

lesperançadqalgunprimoemdiguieiqakestapaginanoestaoperativanalataiaiaixiempodreriurealasevacaraambganes
xqlagentpotarribarasermoltpetardasabeu.cat i, d'entre els 2 primers......en faré un sorteig i els donaré les gracies per res, muajajajaja.....eh!!¡¡ no, vull dir....500 €..jeje. Bueno...d moment ho deixo aki. Som dissabte, dia 6....21.21. Ns veïem demà!!¡¡ Dw


....


Per fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!¡¡ Ja he acabat!!¡¡ Diosas!!¡¡ Porto desde les 15'30 akí, torturant ls meus pobres dits mb l teclat...x cert, som diumenge 8 d març i són les 18.54...total x fer el resum d'un resum (si, sóc vaga fins i tot x estudiar dels resums...T_T...ja veureu, ja, quan us toki currar com ho fem ls universitaris, ja...jojojojo) x cert, parlant d'universitàris; sabeu alló dl nano q està fent vaga d fam x Bolonya!!¡¡?¿ Jjejejee, irònic, no¿?...fa vaga per culpa d'un pla d'estudis q té nom d mortadela...XD...jeje...q fuerte!!¡¡ he trobat un blog on en fan l seguiment!!¡¡...mira, mira Txell: http://vagadefamperlauniversitatpublica.wordpress.com/ ...mare meva, quina por!!¡¡ és com una secta!!¡¡ mireu ls comments dl dia 6...¬¬...estan molt malament, n fi, jo trobo una falta d sentit comú fer aixó...nu sé, si vols reivindicar, fes-ho, però mb alguna cosa que puguis portar fins les últimes conseqüències, xq x molt q axò duri, dubto (i espero) q l tal Tomàs no sigui tan talòs com per dinyar-la x Bolonya...xq l'únic responsable serà ell....nkara q clar, com sempre, les culpes x la uni....només espero q una q jo em se, akella d "podeu votar, però no cal", no aparegui x ls classes queixant-se del suposat poc cas q en fan ls responsables d la UAB....xq me lanzo a la yugular!!¡¡...li tink unes ganes...Va, un altre link...http://www.europapress.es/catala/noticia-bolonya-lestudiant-uab-vaga-fam-perd-quatre-quilos-nou-dies-20090303145331.html ...n akest t'expliken na mika la notícia...xo es de fa uns dies...xq dsprs diguin q els qi manen no es preocupen. N fi, prou q la mortadela engreixa...XD (P.D: Q FOOOOOORT!!¡¡ he nat a dexar un comment....i em diu: "El teu comentari està esperant moderació."...xungos, q sou uns xungos!!¡¡ anda q no!!¡¡, claro, si no els agrada el q dius...l'esborren....anda q no las saben largas!!¡¡..ejem, pues eso). L'últim, lo juro x la ropa d Gray (com si no jures res......xq mai la porta al damunt XD...)http://www.kaosenlared.net/noticia/tomas-sayes-militant-sepc-vaga-fam-respon-les-preguntes-kaosenlared-vi an interview.


A lo mio..q jo ahir volia explicar una cosa molt important....xo com sol passar, ha volat (vaja, no seria tan important....como muy bien dijo l sabio...)...jajaja, estic escoltant una nadala molt, esto, peculiar...XD..a veure si puc penjar-la...a ver, oye cable, sal d ahí!!¡¡...vale, aki està l'enllaç...http://www.youtube.com/watch?v=71dBmsGpVAA...tmb hi teniu la lletra...xq digueu q sok rància!!¡¡¡...potser és na mika negativilla.....xo mola (sobretot la cara q se'ls va qedar als meus companys d classe de la EOI quan la van sentir....tots ells serios i jo partint-me la caixa dl riure...jajajajaja) xo, haig d reconèixer q m'agrada, la veritat ^^.


Aix Tubercles...q no tink res x diiiiiiiiiiiir!!¡¡ Hum...a veure, necessito la vostra humil opinió q serà escoltada....nkara q ja sabeu q els vostres comentaris van a pasar por el rasero y me qedaré con lo q me de la gana, jojojojojo....no, no, en serio: l finde q ve, l'Antoinette fa una d ls seves cutrongas obres...i no se q fer, nkara q hi ha diverses opcions...ejem...:
1. No anar-hi...es la més lògica i evident, no¿?...si no hi vaig no hauré d'aguantar estar nosequanta estona un teatre ple d pijillos d papà rient les gràcies d'una obra q, jo ho sé, no en té d gràcies (nkara q l'Antoinette s'encaparri n dir q si, q serà molt bona....cosa q diu caaaaaaaaada any......i cada any és mentida Ò_Ó).
2. No anar-hi xq en l moment mateix q surti d casa, just n l moment en q posi un peu fora l portal d l'escala...ja voldré tornar enrrera.
3. No anar-hi xq, x posar-la a parir, miyor m'ho estalvio tant a mi com a l'Antoinette...xq se q no li agrada q li critíqui ls coses q fa (cosa q ell Si fa mb l q m'agrada a mi mb comentaris dl pal "va, Nalataia, l pròxim cop q qedem, m'informo sobre algo de manga i en parlem".....uuuuuuuuuuaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!¡¡ vale q no m'agradin ls trens, ni l teatre, ni la dança dl ventre, ni l rollo kumbaya, ni estar tot l dia fora d casa, ni ls grups socials, ni totes akestes mer*****, vull dir, akestes coses q a ells si els agraden....xo m'agraden altres, y creo q me merezco un respeto por ello, no¿?...ja m'agradaria ja q un dia nés al saló...a veure la cara d fàstik q posaria x haver d'aguantar tot el dia allò....DONS LA MATEXA Q FAIG JO AL TEATRE....collons!!¡¡ ho faig x ell!!!¡¡...ggggrrrrrrrrrrrrrrrrrr, ja tik empipada...)
4. Anar i poder criticar a gust la cosa akesta.....
5. Anar i aguantar a certa persona tota la tarda mentre em diu constanment "es q no ens veïem, es q no qedem, es q em tens abadonada.....etc, etc"....i aguantar la punyetera obra d teatre mientras me comen la cabeza una y otra vez...y otra, y otra, y otra....
6. Fer-me la longuis.
Q, a q pinta mal¿?....pues aket s l gran dilema dl cap d setmana, seps. Escolta Txell, quan escriuras algu nou al blog¿? ho dik xq, ja q tu et llegeixes les parides q jo escric....a mi m'agradaria llegir alguna cosa nova, per variar!!!¡¡¡...XDDDD...nena, i jo em qeixo d tenir l meu blog abandonat, jejejejeje.


Bueno, x avui n'he tingut suficient. Ns veïem (mb una mica d mala sort per mi....desgràcia infinita més aviat) l cap d setmana q ve....nu kierooooooooooooo, ploraré. Per cert, Sanji, te l'has guanyat. Dw Tubercles...i recordeu q SOU TOTS MOLT MACOS!!¡¡ Dwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww!!¡¡


Ja ns llegirem!!!! Ciao!!!!

Vale...ja us podeu imaginar al tio mes xungo q us podeu tirar a la cara, un d'akells q li robaria ls ronyons a tota la seva família x si les moskes els seus no tiren....i haureu conegut a en Gazille. I ara, us imagineu al paio aket tocant la guitarra un dia d'akells q s'ha begut unes birres d més i s'ha fet alguna ratlla torta....i estareu veïent exactament el q heu vist just aquí al damunt: en Gazille fent l primo davant tot Fairy Tail (i per voluntat pròpia!!¡¡)...XD

Comentaris

El Tuberclefòssil més visitat

Aires de rereguarda