Muajajajajajajajajajajajaja.....

Uooooooooo!!¡¡ Tubercles!! M'he tunejat l pantaló dl pijama mb la calavera dls Barret d palla.......i mola q t'hi fas popó!!¡¡ Guai, guai....m'he hagut d barallar mb la tela, ls fils, la màkina d cosir i l pantaló xo M'HA SORTIT!!¡¡ És tan emocionant....pròximament, penjaré la foto d la galta dreta dl cul dl pantaló on es troba la bandera, ara no pot ser Tuberclets, no, no, no: l pantaló s'està recuperant d'una operació quirúrgica important, a més, l'haig d posar guapo (és a dir, NET xq té més porrqueria al damunt...¬¬...). Sí, sí, aviat, molt aviat Tuberclets ^o^.


Q més, q més...ah, sí!!¡¡ l'Angela se'ns en va cap al Japó avui (vale, no, demà a les 3 i pico d la matinada......xo xa la gente d la calle sera hoy MUUUUUUUUUUUY tarde....quan tots estiguem fent nonentes...^^)....ahir ens vam veure per última vegada i ens vam passar la nit rient, eh Angela!!¡¡?¿?¿? En tot cas, els millors desitjos se'n van amb tu allà al Païs dl Sol Naixent, ja saps, has d portar un novio guapo per tu, la Txell y si te qeda sitio n la maleta.....ma portes un peluixet d'en Kurama (o el d debó...nkara q se q probablement te'l beneficiaras tu abans q jo....jejejeje ^^) xo me'l portes iwalment: a mi no m'importa compartir, jijijiji.


Weno, la notícia més important era la primera, ja q la segona fa dies q l'anuncio, per tant, ja està tot dit......Ja sabeu Tubercles: SOU TOTS MOLT MACOS!!¡¡ Adéu!!¡¡
Ja ns llegirem!!!! Ciao!!!!


Aaaiiiii....q sexy!!¡¡

Comentaris

El Tuberclefòssil més visitat

Aires de rereguarda