Ara q ha començat l cole.....una s'ha d posar seria, sí senyor.

Q fort em sembla.....l'altre dia, vaja ahir, m'aburria com una ostra i vaig buscar, como no, imatges d One Piece.....l cas s q vaig anar a parar a la Frikipedia (..................), q divertit!!¡¡ Vaig riure tant mb ls entrades d One Piece!!¡¡ Hi havia unes curiositats d la hòstia.....jejeje, he aquí alguna d ells:
- Cuando a Zoro le duelan las muelas… ¿Dónde pondrá la katana?; bona pregunta, xq d ls castanyes q li engeguen a la boca....nkara no entenc com q no porta dentadura...jijijiijijijijijiji >o<
- Si Zoro pierde 10 litros de sangre en cada combate ¿Cómo es que no tiene anemia? ¿Le hará Chopper transfusiones de sangre constantemente? y si esto último es cierto ¿Estará la bodega del barco ocupada en su totalidad por barriles con sangre para Zoro? ¿Y de quién es la sangre? ¿A caso se molestan en recojer gota a gota la sangre de Zoro en cada batalla? ¿Y si es así, como demonios la recojen?, aquesta, simplement, em va fer molta gràcia.....Recordo q n'hi havia alguna molt bona sobre en Sanji....crec q deia alguna cosa com
- Sanji, 1'90 de altura, 1'75 de los cuales son todo pierna.....juajuajuajuajua, qines sortides!!¡¡
Va ser molt divertit passejar-m'hi.....no us dik q deia d la Nami, xq axò ho llegeix l meu papa (en akest cas s va passar d rosca....crec q deïen noseque d'en Luffy i en Chuck Norris, hum....q seria¿? O_O...ains, memòria!¡ on ets¿?...perduda).
Em smbla q no volia dir res més.....espera, potser si, no...sí, no, no, no.
Ah, sí, niré d nou a la frikipèdia i miaré a veure q hi diue d Prince of Tennis.....promet jejeje. Per cert, q diuen q en Kurama es gai..........COM HAIG D DIR AL MÓN Q EN KURAMA NO TE RES D GAI, EH, COM HO HAIG D DIR¿?¿? Mala gent q busca q els matin mooooooooolt lentament...grrrrrrrrr.
Ah, sí, sí....el MPK té ls meus peluixos al seu servei. Ara som més i més forts i més cucos i més millors q l MAK, jajajajajajajajajajaja!!¡¡
Dw.....i ja sabeu q: SOU TOTS MOLT MACOS!!¡¡....un dia enviaré un mail al Matí i els diré q m'he copiat l seu lema final, a veure com s'ho prenen, jejejeje...

Ja ns llegirem!!!! Ciao!!!!


Aqesta és la Sue "La Tyranosauria Londinenca"; Sue, aqests són ls Tubercles....eh q és simpàtica¿?....q mona!!¡¡ >/////<

Comentaris

El Tuberclefòssil més visitat

Aires de rereguarda