De Wonderful Days.....na d na

Qui digui q ls ordinadors són ls nostres amics...ens enganya!!¡¡ L meu ordinador no ho vol ser!!¡¡ Primer em diu q....bueno, no em va dir res, per axò em vaig preocupar.....total, q em va tokar reiniciar-li el sistema xq l senyor s'havia posat malalt i no volia fer el favor d'iniciar-se............i dsprs, per si nkara us semblava pok, ma diu q axò d'obrir mails dl mail d'alumnes d la UAB......prrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrttttt.
Ara resulta q no em puk matricular xq ma falta una nota a l'expedient q, a mitjans d juliol..........misteri, HI ERA!!¡¡ Total, q fins q la meva nota no torni, la matrícula haurà d'esperar (i espero sincerament q sigui abans del 29 d'agost, sinó tindré problemes.....no crec q la pressó sigui lloc per mi)...per cert, mentre escric axò, alguna espècie d'invertebrat s'ha diposat suaument al llum dl menjador, ha entrar en contacte mb la bombeta incandescent i calenta i............s'ha convertit en invertebrat a la brasa, bàsicament, per l'olor a cremat q m'arriba.........ah sí, i pel fum q sortia dl llum, weno, un bicho menys.


Aaaaaaaaaaaargggggggggg, qina ràbia axò d la matrícula!!¡¡ Com no pugui fer-la abans dl setembre....rodaran caps, en concret, ls d ls meves profes d Bio Humana, així q si teniu pensat fer l'assignatura.......potser us trobeu q falten ls profes titulars. By the way, no us recomano per res l'assignatura xq ls profes són un PET!!¡¡ i smpr passa alguna cosa q impedeix q ls notes surtin quan toca o bé, q per aprovar l parcial necessites un 6 i treus un 5'7....vas a revisió i..........MIERDA PA' TI!!¡¡ Puta assignatura.


Vaja, avui estik reivindicativa.............i enfadada, MOLT ENFADADA!!¡¡ Les fotos dl cumple d l'Angela...en quan l meu estimat ordinador torni a tenir tots ls circuits al seu lloc i akestes coses tan difícils d'aconseguir....ja us les enviaré, ok¿?
Mmmmmmmmmmhhhhhhhhhhhhh, q més, q més¿? Em sembla q ja m'he desfogat prou. Apa Tuberclets d la mama, ns veïem pròximament!!¡¡ Dw!!¡¡
Ja ns llegirem!!!! Ciao!!!!



Bon Nadal.....eeeeehhh, no, qeda na mika lluny...

Comentaris

El Tuberclefòssil més visitat

Aires de rereguarda