Dsd l'Est fins l'Oest...ja sók akí

Holaaaaaaaaaaaaaaaaa!!¡¡ Q, q m'heu trobat a faltar Tubercles¿? espero q no, xq jo no he fet gens ni mika....¬¬ ai, ho havia d dir en veu baixa....wajajajajajaja, era broma....¬¬
Nanos, qina Tramuntana....i q pesades q són ls gaviotes x la nit: feïen cada juerga al terrat d davant d casa dls meus avis...mguamguamguamgua....pesades.
Ha estat una setmaneta tranqila, no ho puk negar, he fet res i m'he cansat molt, sí, sí, sí, sí. Poqes meduses, poqes onades x saltar, pok sol a la platja...tink ls cames blankes, sóc com un gelat a dos sabors: xoco mb llet per dalt i xoco blanca x sota. Ara però, l "millor" q em va passar va ser veure com al meu pare li pujaven ls peus al coll...sí Tuberclets: resulta q l seu cosí, és a dir, el meu tiet, té un mini-barco i ns va portar a fer un tomb: al principi tot bé xq conduia ell xo quan va passar l timó al meu pare....la cosa va canviar; no s q ho fes malament (nooooooooooooooooooooooooooooooooo, q va), s q anava cagadet...feia molta gràcia, tant tens i tant arquejat, era com un gat MOOOOOOOOOOOOLT gran...Sabeu q és un bache a la carretera¿? sí Tubercles, alló q, quan t'hi xokes, fa q saltis dl seïent...dons al mar tmb n'hi ha i ho dik xq l papa se'ls va menjar tots, no paravem d saltar...boingboing...em feïa mal el cul i tot. Ara, quan ens vam aturar a nosequants metres d la cosat i a nosequantsmés d profunditat i ns vam banyar a alta mar, va ser l millor d la tarda....SÍ, va ser supermegahiperxupiguay dl paraguai (...feia tmps q no deia na cosa tant tonta com akesta....s com ls nens petits, q diuen burrades a totes hores...). Molt fresqeta estava l'aigua, tant fresqeta com q estava a 20 graus...ja sé "Ala, no n'hi ha per tant¡¡¡¡" i teniu raó, no n'hi ha per tant....QUANT ESTAS A UN METRE D PROFUNDITAT....HAIG D RECORDAR Q COM MÉS LLUNY MÉS FREDS SÓN LS CORRENTS D'AIGUA PER DINS D L'AIGUA!!!!¡¡¡¡ HAIG D RECORDAR Q HE DIT Q ESTAVA A NOSEQUANTS METRES D LS COSTA!!!?¿?¿?¿?, NO, VALE!!¡¡
Per cert, mai dirieu com es deïa un dls vaixells q vaig veure, eh q no¿?....Sí, no, sí...ai, ai.....No, no és l q esteu pensant, efectivament no es deïa "Pechitos Love".....no, no. Ningú¿? Pues me toka a mi decirlo...Sanji, es deïa Sanji.....qina casualitat, oi¿? mira q hi ha noms al món....i l barco s diu Sanji!!¡¡. Vaig decidir-ho només veure-ho, si algun dia tink un barquito, nkara q sigui la cosa més ronyosa dl món, li dire Going Merry y punto y pelota.
Dsprs d tot axò, hi ha pok per explikar i.....
- Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii - Sanji
- Eh...i tu q hi fas aquí¿? - Nalataia
- Res en especial...estic tant content q hagis trobat un vaixell amb el meu nom!!¡¡ --s'apropa cap a mi en plan sexy -- Està clar q és un senyal dl meu amor, només podia ser cosa dl destí q trobéssis l meu nom perdut pels oceans - Sanji.
- Sí, ya... - Nalataia
- Eh, i aqesta cara¿? q no estas contenta¿? l meu cor batega per tu mb la força d mil tempestes i...... - Sanji
- Prou. - Nalataia - Jo l teu amor tempestuós no l vull per res. - Nalataia - Millor parla mb la Nami, q segur q t'escolta més q jo. - Nalataia
-Ai, qines paraules més dolces x ls meves Trompes d'Eustaqui (q no Trompes d Fal·lopi). - Sanji - Nami-chwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan, espera'm!!¡¡. - Sanji
Y se fue, com diu la cançó....Dons com nava dient, no ha passat res gaire interessant. Potser dir q sók na mika despistada: me germana, l papa i jo vam anar a jugara bitlles una nit com qualsevol altre quan el noi q cobra l lloguer d ls sabates, mitjons, pistes y un largo etc. ns va dir q en qin ordre jugariem. Com smpre passa, ningú volia ser l primer, total, q l papa em mira i ma diu "Pedra, paper o tisores" (tot axò mb una d ls mans amagades a l'esqena) i jo, feliç com un nen mb un caramel a la mà, li deixo anar "Tisores", sns amagar mans ni hosties, q va, a palo seco....com podeu imaginar la carcajada va ser eterna, tant x part dl papa com meva. Al final vaig entendre el significat d les paraules "pedra, paper o tisores".....vaig perdre, resultat final: jo tiro la primera....si es q no em poden portar enlloc.


Dons crec q ja està....ah, no, espera: una nit vam anar a jugar a minigolf i, per akelles coses d la vida, vaig tenir la meravellosa idea d dir q, per fi, em srvia x a alguna cosa la trigonometria......mala hora!!¡¡ mb axò q estik fent Bio, el meu cosí li va donar per pensar q la trigonometria tenia alguna cosa a veure mb l trigo......TOOOOOOOOTA la nit "trigo" x akí, "trigo" per allà.....no se q pensar....corramos una tupida cortina d terciopelo rojo....
Apa, ara sí q ja s'ha acabat. Demà vaig al Tibidabo....a ver q pasa. Na tarda.


Ja ns llegirem!!!! Ciao!!!!



- Ei!!¡¡

Comentaris

El Tuberclefòssil més visitat

Aires de rereguarda