Qines confusions Tuberclets meus...

Hey, hey, you, you....lalalalalala...no way, no way...lalalalalala. Ja és d niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit, ja és d niiiiiiiiiiiiiiiiiiiit, anem tots a dormiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiir...ja és d niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit, ja és d niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit i tothom se'n va al lliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit!!¡¡ Jijijijiji, quan d tmps Tuberclets!!¡¡ Qina alegria saber q esteu bé...
La veritat s aqesta setmana he estat tan ocupada q l dia d'avui m'ha smblat pok productiu.....no he fet res!!¡¡ Weno, res res...he nat a comprar còmics....i x fi tink l 41 d One Piece!!¡¡ Ja era hora, he pogut llwegir x mi matexa la trista història d la Nico Robin......nkara q segurixo creïent q la més dura d totes és la d' en Sanji...pobret. I tmb hem pogut conèixer la novia del Negro!!!¡¡¡ Nabeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!¡¡ El millor, però, ha estat veure la transformació d'en Momiji...UOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!¡¡ Fantàstic, increïble, únic.....Bé, en realita tots són únics....TOTS....xq en Hiro, mmmmmhhhhh, en Hiro és molt Hiro....està wapíssim!!¡¡ Per cert, q Death Note està molt bé......la veritat s q el shinigami és molt caxondo...i lleig, xo vaya; lu miyo és l'acudit final en el que en Light i Ryuk parlen sobre el Nadal.......jejejeje, Ryuk todos qeremos na Gameboy Advance SP plateada.....q almas ni q niño muerto...jejejejeje. Vale...change the moment...

Qant tmps creïeu q pot trigar na pesrona en fer fotocòpies, en concret, en fer cinc cares¿? Weno.....dons 25 minuts!!¡¡ I no, no eren cinc cares, és a dir, 1 full i 1/2...............n'eren moltííííííííííííííííííííísimes més. Akell home era bastant inútil....no tenia ni idea d com s'utilitzava la fotocopiadora, Godess, qin calvari, la Txell i jo creïm q no acabria mai.......petardo!!¡¡ El cas s q l'home va ser mofa i escarnio durant na estna llarga.......llarga relativament, xq quan vam entrar a ls pràktikes la conya va acabar, claro q en ellas no estàvem x segons qe....nkara sort q eren relativament curtes, l dia q més tard vam sortir...mmmmmmhh, dimecres a ls 19'15...Sí, van ser curtes. I entreingudes....la Txell s'ha tornat na chupoptera experta!!¡¡

Kumba....qines coses d pensar, qines idees.....d debó smblava l q t'has pensat¿?¿?¿ No m'ho puk creure!!¡¡ Caram noia....q ja fa anys, si hagués estat l q pensaves...t'ho hauria dit la primera, sent com sók....t'hgués trukat n l mateix instant!!¡¡ Smbla q no ma coneguis......xo no, no serà, ja saps com sók x akestes coses; sók massa simple i alló massa difícil...m'hauria enfonsat abans d començar xo m'ha fet gràcia q pensessis q ERA, jejejeje. Algun dia potser...nkara q ho dubto xq tmpk és tan l q creus q hi ha dins meu....sometimes deixes volar massa la ment...jujuju. Apa dons....confia na miketa més en mi dona!!¡¡ Tu i l'Antoinette.....els primers!!¡¡ (Sí Kire...ellos primero xq a ti no se te puede localizar.....Sí Nyma...a ells primer xq a tu smpre et pillo fent la siesta).

Q més¿? q més¿?.....Aaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhh...ma germana diu q sók rara, q no sap q li vaig veure a en Kaku....q xq dik axò¿?¿?¿ Dons mira xq avui he vist ls capítuls acumulats d One Piece....jo tmpk ho sé, simplement el vaig veure i una intensa emoció em va omplir x dins....m'agrada i prou xo ningú ho pot entendre....com la Noriko......Parlant d Norikos!!¡¡ ho he vist d nou, altre cop he caigut d nou en la meva pròpia trampa....necessitava veure-ho d nou....altre cop la Nuriko ha mort davant meu, sns poder fer-hi res...altre cop.....no més, smpr em dik el mateix: no més..........Xo smpr hi torno a caure..

Qina desgràcia Txell!!¡¡ Tink un 5'7 a l'exàmen d Bio Humana......i s'allibera matèria a prtir del 6!!¡¡ Q faig¿?¿?¿ Dilluns, la revisió és a les 15!!¡¡ Vaig, no vaig¿?¿¿...Caca...¬¬...per tres dècimes......caca, caca, caca....weno, tink tota la nit per pensar-ho............Noooooooooooooooooooo!!¡¡ Hi aniré: sí, no....sí. No, sí....no, no....sí.....sí, no. Sí, sí..no....Sí (The Grinch).

Apa dons.....jo akí mb l meu dilema....el treballaré akesta nit m la coixí (nkara q tenia altres somnis programats x avui....comq durant la setmana no puk somiar segons qines coses xq no ma deixen dormir.......dons aprofito l capde....xo, claaaaaaaaaaaaaro!!¡¡ comq he tret un 5'7.....
- Kurama, Zoro...haureu d'esperar. Sók conscient q en tenieu ganes, jo tmb...xoooooooooooooooo - Nalataia.
- Ah, no. A tu no et comparteixo mb aket dels cabells d color sobrenaturals - Zoro.
- Ni q ls teus fòssin gaire normals, no¿? - Kurama.
- Ja saps, dons....si no t'agrada....marxa dl seu cap - Zoro.
- SI HOME!!¡¡- Nalataia.
- Ja l'has sentida.....si ella diu q no: és no!!¡¡ - Kurama.
- Xo a veure Nalataia...q li veus¿? No té res... - Zoro.
- Zoro.......cuidadín!!¡¡ A en Kurama....ui, ui, ui....cuidadín. Mira q si m'enfado busco a en Kaku!!¡¡ - Nalataia.
- QUE!!!!¡¡¡¡ Si home!!¡¡....altre extravagant.....guineus, girafes....t'agraden ls "G" o que¿?¿?¿?¿ - Zoro.
- Sí....com "G" d gili******.....axò no vol dir q tu ho siguis, eh¿? - Nalataia.
- Jejeje - Kurama.
- I tu d q rius¿? - Zoro.
- De tu - Kurama.
- Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhh, ja en tink prou.....fins després....marieta.... - Zoro.
.....mà d la Nalataia....pedra....tir parabòlic....objectiu Zoro....cap Zoro....CLONC!!¡¡.....
- Bona punteria - Kurama.
- Aaaaaaaaaaaaiiiiiiiiiiiiiii Kurama.... - Nalataia
.....love.....clinc.....

Ejem....perdò x la intromissió.......jejejeje, un xerra molt i l'altre massa pok, nkara q a mi q xerrin més o menys.....xl q els vull, poka falta fa...jejeje....prou, prou, q axò ho pot llegir qualsevol...
- S'ha d ser realista.....no ho llegeix ningú!!¡¡ - Zoro.
- Zoroooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo!!¡¡ - Nalataia.
- Va, prou....nkara q és cert - Kurama.
- Ku-ra-ma¿? Q-q-q-q-q-q-q-que?¿ /_\.......buaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!¡¡ Xq...axò no m'ho diguis.....buaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!¡¡ - Nalataia.
- ^ ^ U - Kurama.
- XD - Zoro.
.....altre cop mà d la Nalataia....xo sns pedra....cadena d'acer....Zoro mort (o semi-mort)....BOOM!!¡¡.....

Weno Tubercles......x avui n'hi ha prou. Dsd akí, jo!!¡¡ Na nit a tots......i recordeu: SOU TOTS MOLT MACOS!!¡¡
- Bona nit- Kurama.
- Gnya pnyit- Zoro - Gynatalangnyat mbnyas fgnyet magny.....gnybrgnyuixa....
.....altre cop....CLONC....Zoro, no aprens....

Ja ns llegirem!!!! Ciao!!!!

....Qina cara....

Comentaris

  1. Vaja, vaja!!! Primer??? wow!!! seré el primer en enterar-me d'algo!!! wow!!!...

    per cert... el que???? jajajajaja

    Una abraçada!!!
    Toni.

    ResponElimina
  2. Res q pugui dir x aki.....a més, tot va ser na confusió temporal d la Kumba.....no hi ha res!!¡¡ Res d res!!¡¡ Xo si vols saber l motiu d la confusió...pues t'ho espliko altre dia....Na nit Antoinettte.

    Rikitauntaun, rikitauntaun...rikirikirikiriki rikitauntaun

    ResponElimina
  3. Tranquila mestres que m'ho diguis algun dia de la meva vida XDDDD. No problem. Aixo si quan tinguis 80 anys y 3 nets no m'ho vinguis a explicar que et pego XDDDDD. Un petonassssssssssssssssssss

    ResponElimina
  4. Tas loka Kireko.....con 80 y 3 nietos....espero no tener q aguantarte todavia.....dios, no!!¡¡ Ellos y tu...q peligro!!¡ Jejejeje....

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Comenta, és gratuït! Però vigila, que si no m'agrada... ja pots còrrer, buahahaha!

El Tuberclefòssil més visitat

Aires de rereguarda