Conillets roses sobre Keronenses muy variopintos...

Jojojojojojojojojojojojojojooooooooooooo...axò va ràpid Tubercles!!¡¡ Qina alegria.....són ls 16'19 i estik a la xarxa!!¡¡ Si, si.......ADSL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡ Ya era hora caramba.....
- Pokopenses tontos....en Kerón hace eones q tenemos alta velocidad!!¡¡
- A callar ranucha!!¡¡
(Divendres 14)


Dsprs d'un kit kat d'hores.....si, si, moltes hores he estat fora......torno a ser akí, mb una boja al meu costat q me fa na mika d por.....q si la samarreta capakí, q si ls dit axí o axà, NO ESTÀ BÉ!!¡¡ Ahora me mossega i jo li acabo de fotre na cop d puny..........loka, està loka!!¡¡ Weno....dns mb ADSL...x fin d los x fines!!¡¡ En quant la Txell am digui com descarregar cert programa x er certes coses.......One Piece sera mioooooooooooooooooooo!!¡¡ - One Piece no pot ser teu xq són dibuixos, TONTA!!¡¡ - Nalataia
- Tonta tu....q t'has pensat¿? Si yo digo q One Piece e mio.....lo es!!¡¡ - Nalataia
- Haurè d parlar mb ls d St.Boi...a veure si ta canvien l tractament... - Nalataia
- Tractament¿? Jo¿? Ja ja ja...q més voldries q la meva bojeria fos tractable jajajaja. Pastis.....pastis....PASTIS!!¡¡
- I enkara.......s iwal....va, segueix.... - Nalataia. Dons com nava dient, podré veure ls pelis d One Piece, q no són pokes.....i tmb altres...uix, ahir vaig mirar xl youtube uns dibuixos moooooooooolt divertits: noseq dels Happy Tree Friends jejejejejejejejeje.....qines parides i quanta sang!!¡¡ Molta.....heu d provar d posar-ho al buscador dl youtube.....ja veureu qina jarta d risas....
Ens stem partint l coco mb un mail d'uns gats i unes nenes n un autobus i unes motxilles.....mira o alguien me dice YA la solución o juro q el proximo gato q me pase x delante se qeda sin patas!!¡¡
Ara mateix són ls 22'10 d la nit.......i és la tercera vegada q entro n akesta entrada x modificar-la....ho vaig fent a trossos.
Akesta setmana ha estat productiva, bàsicament xq no he fet res.....o ben poc: entre l matí dl dilluns, dimarts i dijous una sola hora d classe i dimecres l'assamblea dls profes....uff!!¡¡ no ens podem qeixar...nkara q ls pràktikes s'han fet moooooooooooooolt pesades....a més els "companys" d labo eren tots uns petardos: entre q ens ignoraven a la Txell i a mi, q la profe s'explicava com un llibre tancat, q ens criticaven xq no ens va sortir bé la hipercromicitat dls nassos i q no, en general, era un PASANDO d nosaltres......Holy God of your grandmother hermosa!!¡¡ Menos mal q l divendres va ser millor a anglès.....EREM TRES!!¡¡ qin cachondeo mb akell parell...así, resumiendo, no vam fer res productiu xo jo m'ho vaig passar teta....jejejejejeje llàstima q l David canvïi d'horari.
Parlant d'horaris......ja heu estat bons aket any Tubercles¿?¿? Si, no.....weno, hi ha opinions x tots ls gustos...ja sabeu q l Pare Tubercle de Taronja està pròxim....si!!¡¡ Taronja.....q passa¿? És l meu Papa Nöel particular i l pinto com millor ma sembla.....Dons bé, com nava dient.....q el Pare Tubercle de Taronja esta al caer i si no us heu portat bé........pedrades al cap!!¡¡ Si, si....ell no porta carbó o deixa d portar regalets makos i boniks, NO!!¡¡ Ell escarmenta a la gent a base d llançament "en estilo libre" d pedres....así q mucho cuidado!!¡¡ Jo com q he estat bona Mare Tubercle......dons no tindré pedruscos dl tamanyo d Australia (xq si qerdios mios....Australia es el comodín d la llamada, dl público y d todo lo q se os ocurra!!¡¡ Australia lo pude todo....)...
- Ah no¿? I qi ho ha dit aixó - PTDT
- Aaaaaaaaaaarrrrrrrrrggghhhh!!¡¡ No pot ser!!¡¡ Ets el PTDT!!¡¡ Q hi fas tu akí al meu blog!¡¿? I com q "Ah no?¿"....xo si jo he estats mooooooooooooooooolt bona....eh q si Tubercles¿?¿?¿ - Nalataia.
- A ells no els ho prguntis.....q ja sé q els tens amenaçats d mort..... - PTDT.
- Mentida...com ho demostres aixó¿? - Nalataia (grau d cabreo en augment exponencial....).
- Tink un testimoni....parla Xxxxxx Tubercle - PTDT
(Filtre d distorsió d la veu) -Kssssshhhh Jo....bé....ksssssssssshhh un dia....em va alçar el puny....no sé xq....xo em va dir....kssssssssssshhhhh mu, mu, mu....MUCHO CUIDAO..
- Xq tienes una abeja n la oreja!!¡¡ Te la veig treure tros d Tubercle podrit!!¡¡ - Nalataia....- Ara m'he frustrat....jo pensava q tu, PTDT, eres defensor d la justícia...no un cascasueños!!¡¡....
- Bueno...yo si esto me voy yendo....Dw!!¡¡ - PTDT
...¬¬...sns comentaris, q sinó ja sabem q passa....no vull baralles internes.....


Va, vinga...nkara teniu tmps x ser bones i bons....penseu q smpre hi ha una segona oportunitat x tothom...és evident, tots ens equivoquem....xa algo estan los Reyes Magos, no¿?¿?¿ Pues eso....
Mira, crec q començo a plegar ales xq els dits comencn a dxars lletres...veíeu...estan massa freds, haurien d fer com el Giroro i no "calentar-se tanto, macho"....Seps...Na nit Tubercles......i sigueu bons!!¡¡




Ja ns llegirem!!!!¡¡¡¡ Ciao!!!!¡¡¡¡


Ai...q cuco!!¡¡

Comentaris

El Tuberclefòssil més visitat

Aires de rereguarda