...la familia C són ls q la tenen més llarga...

.....Q farieu si algú us donés la oportunitat, a tu i al teus amics, d tornar enrera¿? D podr solucionar alló q més us ha fet patir¿? Qin preu estarieu disposats a pagar¿? Oblidar ls teus amics potser.....Q passa si un d'ells no vol tornar¿? Q passa si us diu q tornar enrera significaria no trobar-vos mai¿?....poder evitar l q us ha fet mal durant anys, recuperar a qi heu perdut......I si prometes q us buscaria, q us esperaria...sns importar la distància, sns importar l temps¿? Q farieu¿?.....

Eeeeeeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiii Tubercles!!¡¡ Com va la life¿? Jo ja no curro...nkara q ma fa certa pena xq havia trobat bones companyies...tots eren moooooooooolt makos!!¡¡ jejejeje. Alló d dalt....no té gaire importància, com ha dit aket matí la Txell "avui tik molt desperta" (o weno, algo així ^ ^U). En tot cas...cauran més plantejaments d'akests, trankils...avui pensareu fins avorrir-vos........
Sabeu q un dia vaig penjar certa imatge d la Nami mb la boka mooooooooooooolt oberta i mooooooolt espantada, oi¿? Bé, dons, recentment he descobert el xq d'akella imatge.......LI HAN ROBAT LS SEUS TRESORS!!!¡¡¡ Ja sé q axó s pok (o gens) important, xo s q quan ho vaig veure......l meu pensament va volar fins aket humil blog.....

.....Q farieu si algú proper amagués un passat tan doloros q no se'n pogués desprendre¿? Q dirieu si us explikes la més fosca d ls seves accions¿? Voldrieu seguir estant al seu costat¿?......heu conegut akella part més tendra, més càlida, més viva.......Acceptarieu compartir la seva càrrega¿? L'estimarieu tant com x seguir endavant junts¿?.....

La qüestió s començar l curs mb bon peu i......tenint en compte la d pràktikes q tenim tots ls alumnes d 3r d bio.......nu sé yo si hem començat ls coses gaire bé!!¡¡ XD només cal dir q al novembre tan sols tinc sis dies lliures, sns tardes d praktikes....jeje. Si axó no és na estressat.....mira q l meu ex-jefe em va dir q no m'estresses.....pos no, no puk!!!¡¡¡Ahir vaig començar anglès a la EOI....mareta, qins nervis!!¡¡ Ja només entrar li vaig dir a la profe "Hola" i ella ma va pregunat quelcom estranyada "How do you say"......"Hello", bé, podria dir q és na mika tikismikis, xo vaya, tmpk n farem un drama.....la veritat s q tik nerviosa xq axó d parlar anglès no m'agrada gens i menys davant d tanta gent.......qina vergonya!!¡¡ (>////<)
Otra cosa...mmmmmhhhhhhhhhhhhhhhhh...quan somieu coses rares i, xl matí següent camí d la uni, surti l tema...sospiteu d ki hagi començat a xerrar, probablement us espia xl forat d la funda dl coixí......és mlt trist xo hi ha gent q no té res millor a fer, és com akells q segueixen ls altres xq ls agrada la seva roba i, quan ls pillen, salten cap a l'arbust més proper x amagar-se, xo ja ls has vist....¬¬...tmb es pot donar l cas q s'empotrin contra la paret, aleshores s veu més. Si, si, Tubercles, hi ha gent axí d trista.....jo mateixa vaig tenir un cop la desagradable experiència d'estimbar-me contra la paret.....és molt dur, weno, dura. Xo, x sort, vaig poder deixar-ho, m'he fet forta......ara sók Tubercle i són ls altres q se la foten contra la paret en nom meu.....jo ja no m'arrisco...observo dsd la distància. Ara ja no sók trista, sók feliç.........

....Heu provat d'estimar sns límits¿? Serieu capaços de donar-ho tot x no perdre res¿?....molts cops necessitem entregar l q tenim x seguir endavant, molts cops hem d donar-ho x poder tirar endavant, xq hem d negar-nos a nosaltres, xq ens hem d perdre....Podrieu perdonar el no-amor¿? Sabrieu viure sns la vostra meitat, allunyats xq no heu pogut perdonar, allunyats xq l'orgull us ha captivat¿?.....compartir l q tens, enyorar a qi et falta, viure mb l dolor dls altrs sns poder deixar-lo anar, sns dret a ser cobard....viure morint cada dia.....

Avui és l dia d ls reflexions, xo trankils, no més.....sabeu q passa¿? Dons mira, m'he muntat una pel·lícula d la hòstia, jo sola, n l meu món d color d mandarina (part d la culpa la té l llibre d "El mundo de Sofia".....m'ha fet pnsar massa) i axí ha acabat la cosa: escrivint preguntes sns gaire rerefons, preguntant coses q ningú sa pregunta xq ningú ho vol fer...............és l q sol passar, q al final ens desviem na mika dl camí jejeje. La veritat s q no us he explikat res mb prou suk com x entretenir-vos....ja ho podeu veure: l meu parènqima nerviós està espès....pok líqid cefalorakidi hi ha circulat avui.....jeje.

Weno, fillets meus, petits Tubercles nkara x sortir d l'ou.....aviat tindreu notícies meves. Dw!!¡¡

Ja ns llegirem!!!! Ciao!!!!

.....Serieu capaços d trobar un àngel ¿? El sabrieu reconèixer¿?.....no tots la àngels tenen ales, no tots van d blanc, alguns et poden fer plorar.....Podrieu eixugar ls llàgrimes d'un àngel¿? Tindrieu el valor d'enfosquir la seva ànima pura i d llum mb la vostra mirada¿? Serieu tant malvats com x encadenar-lo a vosaltres, no deixar-lo marxar, estimar-lo¿?....no tots ls àngels volen.....

Comentaris

El Tuberclefòssil més visitat

Aires de rereguarda