Obi Nalataia Kenobi...un gato sin garras...

Jojojojojojojojojojo ^o^ Tubercles, sók feliç...altre cop!!¡¡ Entre varies raons, trobem l fet q tink tres dies lliures d curro....i axó mooooooooooooooooooooola!!¡¡ A més, fa poc va començar One Piece.....i axó puja ls ànims a qualsevol (si, si, ja sé q no vaig enviar mails x avisar...xo, ara q hi penso...ho farè ara. Així q akells q llegiu axó....ja sabeu q us espera!!!¡¡¡¡). Tmb resulta q tik a la EOIVH........faré 3r!!¡¡ yuju!!¡¡ Axó si m'ha pujat la moral...jejejeje. Potser alguna cosa més.....nu sé.....Jejejejejejeje, mira q sók burra (com ma sol dir la Eli.....la q ma porta ls 133€ ¬¬, eh¿?). Dons ara mateix us estarà arribant l mail.....na mika tard xo vaya ^^U.
Ahir vaig espantar al meu "jefe" na estona abans d tancar cabina...jejejejejeje....va fer tal bot q gairebé sa carrega la porta mb l cap........total només vaig fer rebentar una bossa d plàstik mooooooolt inflada...jejeje, pobre Perte ^^U.
Weno, yo a lo mio......en breve arribarà l mail a ls vostres bústies i si no ho fa s xq sou males persones. Avui era un d'akells dies q conviden a dormir......i ho dik x experiència xq mentre esperava aket matí x na mb l iaio al metge, m'he qedat sobada al sofà.....i (no li digueu a ningú) m'ha caigut tal quantitat d baba q pnsava q s'havia petat alguna canyeria jejejeje.........xo q bé m'he qedat dsprs, ooooooooooohhhhhhhhhh!!¡¡ Akesta nit penso enganxar-me ls llençols i no me va a separar d ellos ni dios!!¡¡....només l despertador!!¡¡ xo ningú més!!¡¡....weno, i l meu pare a ls 5 i pico mentre remena l café!!¡¡ xo ningú més!!¡¡...potser la meva mare quan s'aixeki dl llit d'abaix a ls 5 i pok!!¡¡ xo, ara si, NINGÚ MÉS!!¡¡ No hi haurà pebrots x fer-ho...........quan ma desperto malament puk arribar a tenir moooooooooolta mala milk.....com en Yuki!!¡¡ (jejeje, qin símil tan pok comparatiu).....xo ja m'agradaria a mi aixecar-me n akella casa i posar l meu cap sobre l'espatlla d'en Kyooooooooo!!¡¡ // kitkat--> baba, baba, baba, baba, baba....aaaaaaahhhhhhhh....baba, baba, baba, baba, baba <-- kitkat \\ I s per aket motiu q quan m'aixeco xl matí cert funcionari dl govern japonès, amik d l'aigua i drac d la Terra m'observa moooolt sexy dsd l'armari ^////^. Abans hi havia en Luffy, xo vaig canviar....necessitava algú q m'aixeqés la moral (xo n altres sentits, jejejejeje), la llàstima és q d'en Kurama no en tink cap q sigui prou, prou....bé, PROU com x mantenir l meu cor calent (nkara q tingui ls peus freds!!¡¡ jejejeje).

Va, deixant d costat ls meus mooooooolt amors, aviat, aviat comença l principi d la fi.....si, si, tornen ls classes a la nostra vida, eh, biòlogues d l'autònoma!!¡¡ Q bé, q bé.....tornarem a trobar-nos tots......i la Txell podrà tornar a somiar mb en Hyde i l seu meravellós accent català d poble!!¡¡ I xq¿? Dns xq tornarà a veure l seu doblador xls corredosr d la UAB (ui, ui....axó d corredors sona a presó d'alta seguretat, jejejeje). Va, Txell, q vull saber qines aventures li esperen a n Hyde aket any!!¡¡ Hey, hey, hoooooooooou!!¡¡

Weno, filles i fills Tubercles, us escric pròximament mb novetats. Dw!!¡¡


Ja ns llegirem!!!! Ciao!!!!


...Eeeeeeeeiiiiiiiiiiii...

Comentaris

El Tuberclefòssil més visitat

Aires de rereguarda