ºº Próximo estreno en DVD pirata ºº

Call me at midnight...xo no cuando este durmiendo!!!!!!!!!!!!¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡ Ola Tubercles!!¡¡ Com va la vida q esteu vivint¿? Us agrada¿? La voleu canviar¿?....No problemo!!¡¡ tinc la solució definitiva als vostres mal de caps....una pedrá en to la cabeza y byebye vidaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!¡¡¡¡¡ Larala larala larala ja ja ja.......pitiklin pitiklin.....

Cada cop estik més segura q la gent q ve la cine és tonta dl cul d'una manera suprema i insuperable...com es nota q no són Tubercles......Claro q tmb hem d tenir en compte q jo sóc la primera en estar mas pa'allá q pa'akí, jejeje. Ma podria passar dies esplikant batalletes sobre l q passa al cine xo, i estareu d'acord amb mi, q no val la pena condemnar-vos a tal tortura, no¿? o si¿?.......weno, com tots ls q llegeixen aixó, en un moment o altre, ma veuran l gepetto...si volen saber-ho, només hauran d preguntar...així us (i m') estalvio ser una bronkes d cuidado.

Avui m'he emocionat mooooooooooooooooooolt.....i xq¿? dons bona pregunta, xq no m'akuerdu jejejejeje. El cas s q he sentit una emoció interna molt gran, he dicho. Emoció q, x cert, es veu frustrada xls moskits, no sé si moskits tora o moskits no tora, xo moskits segur.........tink com set picades......ALS PEUS!!¡¡ Xo a ver Sr.Moskito....no sera mas facil picarme n l brazo q n l pie, no sé, si yo fuese usted, no me acercaria a mi pie ni n mil años...no sé, no estaria resfriado, no¿? o si¿?...aaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhh, claaaaaaaaaaaaaro.....maybe, maybe. Dons axó, akesta alegria interna meva marxa vater avall....eh, eh!!¡¡ no penseu mal, és na manera d parlar....no volia pas ser escatologika, tot i q pensan't-ho bé, podria ser divertit i tot jejejejejejeje............xo no, nkara no, primer haig d perdre la campana x complet.

Aviat la uni.......i jo sns mirar genètika.........bé, si m'ho he mirat, xo s q ma supera, no puk; és sonar l diablet q marca ls hores i l meu cos m'estira d nou mentre la neurona ma demana cromosomes, lligament, p, q, 2pq.....aaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrggggggggggggggg!!¡¡ PROU. M'hi haig d posar, no vull haver d repetir l'assignatura altre cop......xo si ho haig d fer, us asseguro q l Ricard Marcos no ma veurà ni en pintura, vamos q si no me vera, JA. Parlant d genètika, ahir, quan nava a sopar, ma vaig topar (i si, dik TOPAR mb una bèstia increïble, d dimensions descomunals q na mika més i.......paso a ser su cena!!!¡¡¡) mb na cuca amerikana i, com to lo amerikano, era gran, lletja, bruta i mb un caretll al front on hi deïa: PISAME!!¡¡ Total, q la vaig aixafar mb un rekollidor ies va sentir un gens agradable CREEEEEEEEEEEC, com quan a algú se li trnka na pota o et carregues un llapis xq la pesada d ta germana no para d tokar ls nassos........xo la cosa no acaba així, q va!!¡¡ Quan vaig aixecar l recollidor, la bèstia estava envoltada d'una substància d textura desconegda d'un color així com blanc (i dik "així com" xq si allò era blanc, ls camises velles dls anuncis de ACE...eren blankes, d debó....) i, prop seu, hi havia com una càpsula d color verd, com akelles q utilitzen ls del futur x viatjar xl tmps, una càpsula verda q tmb va fer creeeeeeeeeeeec.............i si hi havia algú dins¿? i si sók una assassina¿? i si he comés un SESINATO!!!¡¡¡?¿ Si us plau, Tubercles i Tubercles, un minut d silenci x ls pobres víctimes innocents d la meva matanza d Tejas al vestuari, akelles q eren dins la bèstia i van morir esclafades entre SRMFDVNO...E (substàncies realment molt fastigoses d veure no identificades...enkara). X finalitzar, dir q un dlsmeus companys d feïna ma va dir q, si no l'hagués mort, podria haver muntat un circ......UN CIRC!!!¡¡¡ Esta boig, molt.

Vull llençar una pregunta a l'aire.....// estik llençant la pregunta a l'aire n akests moments....com q no ho podeu veure, ho imagineu, em creïeu i ya ta!!¡¡ \\, apa dons, ya ta, pregunta a l'aire. A lo nuestro.....mmmmmmmmhhhhhhhhhh, q s lo nuestro¿?....L'Antoinette s'ha enamorat un altre cop....akest noi no para, smpr esta iwal, avui akesta i demà l'altre..nen tranki, q només tns 20 anys!!¡¡ Si algun cop us trobeu mb l'Antoinette (i axó va x ls noies) no l'abraçeu, xq caurà ls vostres peus a l'instant.....i si cau malament potser us qedeu sns peus. Fora conyes...Antoinette t'hauries d questionar si és amor dl cervell d dalt o dl q es troba més avall....i q consti q axó q dik no m'ho he inventat jo (llàstima....sinó ja tindria copyright!!¡¡) sinó na neuropsicòloga, vale¿?!!¡¡. Com q sók conscient q s'enfadarà quan llegeixi axó, ja li dik ara: dons no ho deixis escrit TAAAAAAAAAAAANT clarament al teu blog i així t'estalviaras ls possibles comentaris d part meva q, saps segur, faré, ok¿?!!¡¡ (si n l fons t'estimo molt, no se xq t'enafes mb mi, d debó¿?.....no ta serveix d res emprenyar-te mb mi xq paso....així q no t'enfadis, vale¿? Ma llegeixes, et dik q no t'emprenyis....Antoinette q ns coneixem.....vale, vale, tu mismo.....ahí qeda la cosa, jo no dik res més...........q punyeta, claro q dire mas. lo q yo qiera!!!!!!!¡¡¡¡¡¡).

Otra cosa Mariposa.....
- Dons nosé, ara mateix així, de sopetón, nosé q dir....ma fa vergonyeta - Mariposa
Anda ya..............akesta Mariposa s més sosa.....no sabeu co d'aburrida arriba a ser, l'altre dia la vaig acompanyar a la seva sortida nocturna en busca dl nèctar perdut.......mare meva, qin pal d Mariposa, q si akesta flor no q és massa dolça...q si akesta tmpk xq fa olor a pipi d gos......collons, si ho arribo a saber, la trepitjo n l llok on la vaig trobar i m'oblido d'ella, xo nooooooooooooooooo.....l'havia d portar a casa...hum............eh¿?!!¡¡ q¿?!!¡¡ Ah, si, perdó.....m'he perdut jejejejeje. Weno Tubercles, espero q ns poguem llegir molt aviat i quan dik "poguem" vull dir vosaltres a mi i jo a vosaltres.......nkara q no albergo espernza alguna xa mi.....Na tarda a totes i tots!!¡¡


Ja ns llegirem!!!! Ciao!!!!

Mare Tubercle ntre ls plantofens (weno, potser no m'hi assemblo gaire, xo si fós un Tubercle mb tots ls lletres, seria així).

Comentaris

Els Tuberclefòssils més visitats

Una tarda al CosmoCaixa 2

¡Oh, oh, flores! ¡Que bonitos colores! - Hermes

Els 10 anys que encara no ho són però que en poques hores ho seran.