ºº Próximo estreno en DVD pirata ºº

Call me at midnight...xo no cuando este durmiendo!!!!!!!!!!!!¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡ Ola Tubercles!!¡¡ Com va la vida q esteu vivint¿? Us agrada¿? La voleu canviar¿?....No problemo!!¡¡ tinc la solució definitiva als vostres mal de caps....una pedrá en to la cabeza y byebye vidaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!¡¡¡¡¡ Larala larala larala ja ja ja.......pitiklin pitiklin.....

Cada cop estik més segura q la gent q ve la cine és tonta dl cul d'una manera suprema i insuperable...com es nota q no són Tubercles......Claro q tmb hem d tenir en compte q jo sóc la primera en estar mas pa'allá q pa'akí, jejeje. Ma podria passar dies esplikant batalletes sobre l q passa al cine xo, i estareu d'acord amb mi, q no val la pena condemnar-vos a tal tortura, no¿? o si¿?.......weno, com tots ls q llegeixen aixó, en un moment o altre, ma veuran l gepetto...si volen saber-ho, només hauran d preguntar...així us (i m') estalvio ser una bronkes d cuidado.

Avui m'he emocionat mooooooooooooooooooolt.....i xq¿? dons bona pregunta, xq no m'akuerdu jejejejeje. El cas s q he sentit una emoció interna molt gran, he dicho. Emoció q, x cert, es veu frustrada xls moskits, no sé si moskits tora o moskits no tora, xo moskits segur.........tink com set picades......ALS PEUS!!¡¡ Xo a ver Sr.Moskito....no sera mas facil picarme n l brazo q n l pie, no sé, si yo fuese usted, no me acercaria a mi pie ni n mil años...no sé, no estaria resfriado, no¿? o si¿?...aaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhh, claaaaaaaaaaaaaro.....maybe, maybe. Dons axó, akesta alegria interna meva marxa vater avall....eh, eh!!¡¡ no penseu mal, és na manera d parlar....no volia pas ser escatologika, tot i q pensan't-ho bé, podria ser divertit i tot jejejejejejeje............xo no, nkara no, primer haig d perdre la campana x complet.

Aviat la uni.......i jo sns mirar genètika.........bé, si m'ho he mirat, xo s q ma supera, no puk; és sonar l diablet q marca ls hores i l meu cos m'estira d nou mentre la neurona ma demana cromosomes, lligament, p, q, 2pq.....aaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrggggggggggggggg!!¡¡ PROU. M'hi haig d posar, no vull haver d repetir l'assignatura altre cop......xo si ho haig d fer, us asseguro q l Ricard Marcos no ma veurà ni en pintura, vamos q si no me vera, JA. Parlant d genètika, ahir, quan nava a sopar, ma vaig topar (i si, dik TOPAR mb una bèstia increïble, d dimensions descomunals q na mika més i.......paso a ser su cena!!!¡¡¡) mb na cuca amerikana i, com to lo amerikano, era gran, lletja, bruta i mb un caretll al front on hi deïa: PISAME!!¡¡ Total, q la vaig aixafar mb un rekollidor ies va sentir un gens agradable CREEEEEEEEEEEC, com quan a algú se li trnka na pota o et carregues un llapis xq la pesada d ta germana no para d tokar ls nassos........xo la cosa no acaba així, q va!!¡¡ Quan vaig aixecar l recollidor, la bèstia estava envoltada d'una substància d textura desconegda d'un color així com blanc (i dik "així com" xq si allò era blanc, ls camises velles dls anuncis de ACE...eren blankes, d debó....) i, prop seu, hi havia com una càpsula d color verd, com akelles q utilitzen ls del futur x viatjar xl tmps, una càpsula verda q tmb va fer creeeeeeeeeeeec.............i si hi havia algú dins¿? i si sók una assassina¿? i si he comés un SESINATO!!!¡¡¡?¿ Si us plau, Tubercles i Tubercles, un minut d silenci x ls pobres víctimes innocents d la meva matanza d Tejas al vestuari, akelles q eren dins la bèstia i van morir esclafades entre SRMFDVNO...E (substàncies realment molt fastigoses d veure no identificades...enkara). X finalitzar, dir q un dlsmeus companys d feïna ma va dir q, si no l'hagués mort, podria haver muntat un circ......UN CIRC!!!¡¡¡ Esta boig, molt.

Vull llençar una pregunta a l'aire.....// estik llençant la pregunta a l'aire n akests moments....com q no ho podeu veure, ho imagineu, em creïeu i ya ta!!¡¡ \\, apa dons, ya ta, pregunta a l'aire. A lo nuestro.....mmmmmmmmhhhhhhhhhh, q s lo nuestro¿?....L'Antoinette s'ha enamorat un altre cop....akest noi no para, smpr esta iwal, avui akesta i demà l'altre..nen tranki, q només tns 20 anys!!¡¡ Si algun cop us trobeu mb l'Antoinette (i axó va x ls noies) no l'abraçeu, xq caurà ls vostres peus a l'instant.....i si cau malament potser us qedeu sns peus. Fora conyes...Antoinette t'hauries d questionar si és amor dl cervell d dalt o dl q es troba més avall....i q consti q axó q dik no m'ho he inventat jo (llàstima....sinó ja tindria copyright!!¡¡) sinó na neuropsicòloga, vale¿?!!¡¡. Com q sók conscient q s'enfadarà quan llegeixi axó, ja li dik ara: dons no ho deixis escrit TAAAAAAAAAAAANT clarament al teu blog i així t'estalviaras ls possibles comentaris d part meva q, saps segur, faré, ok¿?!!¡¡ (si n l fons t'estimo molt, no se xq t'enafes mb mi, d debó¿?.....no ta serveix d res emprenyar-te mb mi xq paso....així q no t'enfadis, vale¿? Ma llegeixes, et dik q no t'emprenyis....Antoinette q ns coneixem.....vale, vale, tu mismo.....ahí qeda la cosa, jo no dik res més...........q punyeta, claro q dire mas. lo q yo qiera!!!!!!!¡¡¡¡¡¡).

Otra cosa Mariposa.....
- Dons nosé, ara mateix així, de sopetón, nosé q dir....ma fa vergonyeta - Mariposa
Anda ya..............akesta Mariposa s més sosa.....no sabeu co d'aburrida arriba a ser, l'altre dia la vaig acompanyar a la seva sortida nocturna en busca dl nèctar perdut.......mare meva, qin pal d Mariposa, q si akesta flor no q és massa dolça...q si akesta tmpk xq fa olor a pipi d gos......collons, si ho arribo a saber, la trepitjo n l llok on la vaig trobar i m'oblido d'ella, xo nooooooooooooooooo.....l'havia d portar a casa...hum............eh¿?!!¡¡ q¿?!!¡¡ Ah, si, perdó.....m'he perdut jejejejeje. Weno Tubercles, espero q ns poguem llegir molt aviat i quan dik "poguem" vull dir vosaltres a mi i jo a vosaltres.......nkara q no albergo espernza alguna xa mi.....Na tarda a totes i tots!!¡¡


Ja ns llegirem!!!! Ciao!!!!

Mare Tubercle ntre ls plantofens (weno, potser no m'hi assemblo gaire, xo si fós un Tubercle mb tots ls lletres, seria així).

Comentaris

El Tuberclefòssil més visitat

Aires de rereguarda