ºº...ºº Tubercles, he vist la llum...i era verda!!¡¡

Hola tubercles!!¡¡ Acabo d'arribar d'una intervenció...si, amics...m'han operat (i no pas el cervell jejeje)...he tingut temps x aburrir-me...tmps d sobres: primer m'han fet posar na bata blanka q m'arribaba a l'altura dls genolls....i jo sns depilar!!¡¡ jejejejeje, haurieu d'haver vist la cara d ma mare quan ho ha vist...jejejejejeje...era un poema; dsprs m'han fet entrar n una sala on m'han tingut estirada com a míni deu minuts....i m'he aburrit soberanament...d debó; dsprs m'han fet na a una altra sala on......cosa rara!!¡¡.....m'han fet esperar deu minuts més........fins q, per fi, he entrat a quiròfan.....i....res, cosa d cinc minuts...hem tenien tapada fins a dalt...jops, jo q volia veure ls agulles i totes akelles xungues q han fet servir....qina decepció...he sortit sns veure més q una mísera agulla de 10cm de res............total, q ara tik escrivint akestes paraules mb un cotonet ranci a la boca.....i si, acabré empastillada fins a les tranques....p*** queixal....millor hagués estat fer servir unes alikates...¬¬......Jo m'espera més, no sé, alguna emoció....xo res. Si no m'han preguntat quinze vegades com estava no ho han fet cap....pesats.

Avui tmb he fet l seminari d fisio vegetal mb la Maite.......i ns han dit q ha qedat molt bé!!¡¡ jejeje....ha estat ràpid (o no, 25min...no se yo....)l cas s q ya ta.....s'ha acabat, el curs vull dir....em sap greu, sabeu....q s'acabi l curs vol dir q ls exàmens tan aki l costat i axó...no mola...

--Extra, Extra!!¡¡: m'acabo d treure l cotonet......i com si enkara hi fós....tink una ferideta molt bufona (i lletja, xq negar l'evidència) i ma cosat obrir la boca.....ah, axó sns tenir n compte q no em noto més d mig llavi, mijta llengua i part d la galta....xo vaya....tmb dir q ma fa na mika d mal la boca......malestar....kin rollo...¬¬:S'ha acabat l'Extra, Extra--
La veritat s q no tink gaire cosa més x splikar...com smpr no passa res d'interessant ** s com no tenir llavi, qin mal rollo, s q no l noto faci l q li faci...ni quan junto ls d dalt mb l de baix....uuuuuuuuuuuhh, xungu xungu**.

Recordeu q vaig comentar alló dl projecte X 2001: Odissea en el espacio....no sé si al final nirà la cosa com voldriem ls Mabudachi, xo en el cas d q sigui q SI....ja penjaré la pàgina on ho podreu trobar.

Weno, tubercles, ns veïem pròximament.........x ser més exactes...en la pròxima entrada jejejejeje. Dw


Ja ns llegirem!!!! Ciao!!!!

- Potser no és un angelet.....xo eso importa¿?¿?...

Comentaris

El Tuberclefòssil més visitat

Aires de rereguarda