@->---- Edició especial Tubercles weekend ----<-@

Cendres d'un mirall

Pots notar el gust del prèssec a l'estiu?
Pots veure els núvols de cotó navegant lliurement entre la llum del sol?
Pots sentir les paraules del vent quan bufa a la matinada?
Sents el fred de la rosada del matí?
T'arriba l'aroma del mar després de l'albada?
A mi no, ja no...

La més freda de les cambres és, ara, la meva presó...
El més fosc dels dies ha esdevingut la meva llum,
una ombra que tot ho tapa, una ombra de la que no puc escapar.
No sé qui sóc, no sé què sóc,
tot en mi és mort, tot en mi es mor...
Sense ànima ni cor, pell nua i tremolosa carn, buida per dins, ni tan sols que puc trobar fora.
Vivir morint sense poder arribar a l'últim alè...
Morir vivint sense voler arribar a l'últim sospir.

Pots sentir les meves passes entre els cristalls de la meva ànima?
Pots veure els meus llavis secs, tallats per l'oblit?
Sents l'olor de l'Avern en el meu cos?
Pots suportar el gust amarg del passat en el meu pensament?
Ets capaç de tocar un cos que glaça la vida, q glaça la mort?
Jo no, ja no...

Ho vaig fer per tu...
ho vas fer per algú...i vas perdre.
Ja no més, tota alló que queda de tu, alló que vaig recollir i he guardat dins meu,
no en sortirà mai més...no li donaràs a ningú més...

...No et puc sentir...ja no, jo no....

Comentaris

El Tuberclefòssil més visitat

Aires de rereguarda