--> Un número d l'1 al 30........33!!¡¡ jajajaja <--

Wenas tubercles!!¡¡ Em vaig frustrant x moments...tota la meva vida és una gran frustració, d debó....xo ara no és moment d pensar n akestes coses....estik d'exàmens i axó ma fa estar com un flan.....Dilluns l d' Eco.......en el fondo està tirat.......xo xq negar-ho: em fa més por q una pedregada.....** yayayayayay Rosario noooooooooo**... qines coses q té la vida a la Terra...espero q ls profes d'eco no es passin gaire mb axó d l'exàmen.....la veritat s q mb axó d'anar a la biblioteka cada dia, no em passen gaire coses.....weno, vale, haig d confesar q ma trobo mb molts cotorres....xo moltes. A veure si algú m'ho sap explikar: xq c****** entres a la biblio si l q realment vols s qedar-te a ls portes d'akesta x xerrar¿? Q no veus q molestes mala béstia¿? Q passa, q et creus el melik dl món i x axó especial¿? Q penses q només tu tens dret a fer-la petar.....xq ta recordo q kuan ho fan ls altres, t'enfades com un miko, a la King Kong....(xo sns l King davant...¬¬...)¿?.........Frustrada, akesta és la parauleta dl dia....

Tenia pensat pintar-me les ungles...x eso d hacer algo con ellas....va, qin color voleu x ls meves mans¿? Podeu votar!!¡¡ ls línies estan obertes, jejejeje......El divendres va estar a casa la Txell....i vam estar mirant fotos d'Alice Nine............jujujujujujujujujuju, com m'agrada el Saga....mira q s poka cosa, xq molt gran no és (sobretot si comparem l seu tamany corporal mb l meu, jeje) xo s q està taaaaaaaaaaaan bo......ara, q no pot guanyar a l'Orlando Bloom ni d conya.......q¿?, q enkara no heu vist la tercera peli!!¡¡¿? qina poka consideració....mb l'aparició estelar q té......sobretot al final, final......mmmmmmmmmmmmmmmhhhh, qin home....estik segura q no és real...no es pot ser tan perfecte....definitivament no. Avui seré bona persona.....tokarà més d'una foto final.....ja babejo només en pensar a qi inclouré en l ranking......jujuju

Weno, altre cosa......vull esplikar una anècdota curisoa: el títol d l'entrada...Estava al metro mb ls meus pares i ma germana...com q ens aburriem vam començar a jugar a un jok quelcom cutrillo (ja se sap......estem hiperventilats a casa meva): primer hi havia algú dls quatre q pensava un número d l'1 al 10....si algú l'encertava, li tokava pensar a ella/ell el nou número, xo si no ho feïa.......qi hagués pensat el primr número ho havia d fer d nou, xo akest cop de l'1 al 20...i així fins arribar de l'1 al 100. per assegurar-nos q no es feïa trampa marcàvem l número n el móvil d la mama.......Total, q a la mama li va tokar penar un número de l'1 al 10.....de l'1 al 20.....de l'1 al 30.....i va i marca, ni más ni menos, q el 33......l descojone quan vaig veure l número a la pantalleta dl móvil va ser d la hòstia.....acollonant, va ser acollonant....no vull ni saber q va passar xl seu caparró instants abans d marcar l número.....li va sortir tant natural q fins i tot ella es va sorprendre....jejeje, mama....x tu el premi...jejeje

Ja per fi...l dimecres em treuen ls punts (vale, vale, EL punt)....tot i q crec q tink alguna puntada sortida jejejeje....es un tostón haver d menjar x l'esquerra.....no podeu ni arribar a imaginar-ho.......i tmb vaig deixar d'anar colocada tot el dia.......6 pastilles diàries!!!¡¡¡...l dia q m'operin d debó no vull ni saber quantes pastilles hauré d prendre!!¡¡......a més, l'augmentine estava asquerós.....qina porkeria q ma van fer tragar...ecs, ecs i ecs....Xo ei!!¡¡ tot i q me'n falten tres....us puk assegurar q tink l mateix seny q abans: CAP!!!¡¡¡ jejejeje

Estik buscant una bona imatge dl meu amik Bloom x poder posar.....xo crec q fa estona q l'he trobat....qins ulls q té, la mare q la va p****.........x cert, akelles q sigueu fans dl Sr.Johnny Deep.....estigueu atentes al cacahuet....xq, aleshores, es veuran realitzades totes ls vostres fantasies....i no és broma!!¡¡...sinó q ls ho diguin a la Txell i la Rakel.....com s'ho van passar.....jejeje...weno, com totes....mare meva, qina escalfor més interna quan vaig veure l'Orlando Bloom dsprs d la batalla final.....Gods!!!¡¡¡

Com q nkara no he trobat la definitiva dl meu amik.....posaré la del Saga....q akesta si la tink pensada fa estona, jejeje.........**han passat deu minuts dsd q he escrit aixó...i si, ja he trobat la foto perfecta....**...**han passat tres minuts i 20 segons dsd l'última cosa escrita.......i la imatge enkara s'està carregant.....carregant, a veure si serè jo qi ma carregui a algú......loading......**





























I doncs....q us sembla...com està, akí, el colega dl Pais dl sol naciente¿?...millor no contestar, mireu, mireu.... Ara......matamoscas!!¡¡ jejeje (vale...ja sé q és un acudit mooooooooolt dolent, xo mb l cognom q té...q volieu¿?

Apa, doncs..................Na nit!!¡¡¡
Ja ns llegirem!!!! Ciao!!!!

Comentaris

El Tuberclefòssil més visitat

Aires de rereguarda