Aviat deixaré d ser Mare Tubercle

....En fin, tot a d'acabar n un moment o altre, no¿?.................la meva vida arriba al final...xq¿? doncs xq vaig cometre l greu error d pensar q mb dues hores n'hi havia prou i nooooooooooooooo........la meva estimada family acabarà mb l pok q qeda d mi dsprs d veure q l'he cagat...altre cop!!¡¡ Resulta q estik feta d molt bona pasta i tink massa bona fe, axó s l q passa, he pekat d bon cor......probablement x axó, akest serà l meu últim message....qina tristor més interna sento dins, qin dolor més dolorós.....qina pena més ridícula hauré d carregar fins q als meus se'ls passi xl cap mirar la cinta q hi ha dins l vídeo........dsprs, la llibertat d'actuar (la SEVA llibertat, xq por lo q a mi se refiere, no habra lugar suficientemente profundo y oscuro dnd esconderme.......bua bua bua ;(.......).....n tot cas, heu d saber q estik contenta, moooooooooooolt contenta......l xq, no ho sé, xo tik contenta jejeje --akest pot ser l meu últim riure, q no us preocupa, q no us sembla trist.....enkara no us n'heu adonat....ja no hi serè MÉS!!¡¡....mala gente ¬¬-- Mira q arriba a fer mal la tele, eh.....xo, jo, segueixo feliç =^<^=...i canto!!¡¡

Wnu, dons akestes eren ls meves últimes paraules abans d marxar x sempre i tmb x na estona......me'n vaig a veure ballar la Txell...llàstima q la meva càmera digital no ruli.......i q jo ja no hi serè......sinó us penjaria alguna foto d'ella...........Dw Tubercles...be happy!!¡¡


Ja ns llegiem!!!! Ciao!!!!

...un crit n la nit...un somni sns camí...algú l cuidarà enllok nostre...

Comentaris

El Tuberclefòssil més visitat

Aires de rereguarda