La dormició del tubercle de patata

Uolas a tothom!!¡¡ No us enfadeu si n ls pròxims dies m'oblido d passar x aki......estik preparant exàmens i ja se sap...jejeje. Per començar, explikaré q ha passat aket mati al ferrocarril: ls nenes pijes d Sarrià estaven jugant a un jok quelcom tocacollons (bàsicament xq fan soroll) q consisteix en deixar uns paperets al terra bocaball i girar-los d'un cop d mà........qina collonada d jok!!¡¡ el cas s q quan el ferrocarril s'ha aturat a l'estació d Bellaterra un d ls nenes s'ha atabalat xq no tenia res recollit i ls altres marxaven sns ella......com m'hagués agradat q s'hagués passat la parada, me hubiese partido la caja con ganas jejejejeje............xo una ànima caritativa l'ha ajudat; haurieu d'haver vist la cara d la nena quan creïa q es qedava dins jajajajajajajajajajajaja XD......axó ls passa x tokar ls nassos d bon matí.....
Dsprs ha vingut la no gens aburrida classe d fisio vegetal........i dik no gens aburrida xq l'home (a qi se li suposa la catalanitat) ni sap escriure ni parlar bé.......s una mika inútil n akest sentit, m'espliko: cert compost intermediari anomenat xantonina, ell l'ha batejat chantochina.........és clar, m'he partit l pit, xo la cosa no acaba aki, sinó q dsprs ha fet referència a un altre compost anomenat xantoxal i q, x variar, ha renombrat com a chantochal.......clar, d ahí la broma dl "chantogrial" jejejeje -si wenu, ara pot no tenir gràcia, xo asseguro q aket migdia quan ho explikava ls meus pares m'estava partint l pit d tal manera q no ma sortien ls paraules-.


Avui, gairebé perdem el ferrocarril a ls 12'19 xq com q nem mb la parsimonia x la vida....una miketa més i..jejejeje....ens toka esperar......xo hi hem arribat.

Sabeu q un dls auriculars dls q tink a l'ordinador m'enrrampa?¿ a casa no em creuen, xo és veritat, me deixa anar uns "calambrasus" q veig ls estrells.....weno, ja s q no ve a cuento......jejeje, a més, m'estik tornat boja mb la nova verisó dl windows media player......qin xurro!!¡¡ x molt q ordeno ls coese smpr se les manega x tornar-les a posar al contrari d com li he dit....grrrrrrrrrrrrrrrrrr...¬¬...AAARRAAA sembla q vol anar com jo li dik...no si, es q li kosta, molt..............Ja esta a punt, l dia d la mare s'apropa....acecha, nos vigila, llega........A GASTAR!!¡¡ Jo ja se q li compraré a la mama....ankara q no ho diré x aki xq si ho llegeix l papa se li pot na la llengua i no ma molaria.
Mmmmmmmmmmmmhhhhhhhhhhhh...q a gust m'he qedat dsprs d la dutxa aket migdia...tan calentona l'aigua, tan mullada.....mmmmmmmmmmmhhhhhhhhhhhhhhh...q bé!!¡¡ Com smpr, no hi ha res interessant x dir (vale, si, alló d la nena pava dl ferrocarril ha tingut l seu punt, xo no penseu q demà ho tornaré a veure...nkara q no hem desagradaria pas jejeje.....segur q demà, la nena, tarà mol ben preparada xq no li passi l mateix...potser té gràcia i tot, jejeje).
Ara si q no tink res més a dir......weno....m'estik tornat tarumba endreçant ls cançons en l windows media player, xo res nou....Apa, dw!!¡¡


Ja ns llegirem!!!! Ciao!!!!


-Si, si...tu, pervertit......no facis aquesta cara, que ens coneixem!!¡¡

Comentaris

El Tuberclefòssil més visitat

Aires de rereguarda