!!Ja m'he cansat d pelar tubercles........vull acció!!¡¡

Clar com l'aigua, no¿?.....estik aburrida, la meva vida passa lentament davant meu i jo paso olímpicament d'ella....clar, segur q si la vostra fos taaaaaaaaaaaaan aburrida com la meva, farieu l mateix. Q trist, q mb 19 anys estigui ja aburrida d mi....no hi ha dret, jolines!!¡¡ (si, he dit jolines.......segueixo n la mateixa línia d'ahir...ara x ara, no hi ha "línies d'investigació noves" jejeje XD).
Qina colla, jeje..........eh, espera, q faig jo parlant d'akestes coses?¿ ÔÔ raro en mi, muy raro.......bah, no problem......smpr podeu visitar:



Ja he dit varies vegads q tink pok a explikar.....................wenu, doncs avui nkara menos. Ale, suggerencies....a comentaris. Dw!!¡¡


Ja ns llegirem!!!! Ciao!!!!

A q no me ves, a q no me ves¿? jejeje (pobre, no li funciona gaire bé la closca...¬¬...)

Comentaris

El Tuberclefòssil més visitat

Aires de rereguarda