!!!¡¡¡ Wanted, wanted <<.......>> wanted, wanted !!!¡¡¡

Wenas!!¡¡ q, com han nat ls vacances d setmana santa ¿?!!¡¡ Si, si...aburrides, no¿? jeje. Si algú ha fet res d'interesting ja m'ho pot explikar.....si vol, és clar....Jo he nat a veure l meu avi a Figueres ^ ^, ls altres d x allà dalt estàn bé. Vaig dormir n un llit frusty mb matalàs de "Lo Monaco"......mmmmmmmmmmhhhhhhhhhhhhhhhhh, llàstima q no vaig saber aprofitar la nit (ma va costar molt trobar a en Morfeu...¬¬...no sigueu mal pensats) i tmb vaig menjar un bunyols mooooooooooooooolt bons...aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhh...se'm fa la boca aigua jeje.

El divendres vaig anar a dormir a casa la Laura......i vam sopar akella pizza d lasanya: wenu...no se'ns va creuar pas la mirada com a l'anunci, tot s'ha d dir, xo no estava dolenta. Quan erem a casa seva vam estar jugant al Buzz...jejeje.....el Gio ns va apallisar a totes...i a mi, la primera: jo era el mono verd........snifsnif.....no va qedar més últim xq només jugàvem quatre, q sinó......xo, ei!!¡¡ va superguai...humhum. Ens vam despertar a ls 11 i tantes......fins ls 19 i piku no vam sortir d casa seva.....jejeje, som unes okupes!!¡¡ La Txell ma va tirar x terres la ilusió d llegir Tsubasa sns saber res......¬¬.......q va, jejeje !!¡¡ Ara nkara tink més ganes d llegir-ho !!¡¡


Demà començo la setmana d Micro...............yuju, l Trio Mabudachi together d nou!!¡¡ jeje, qines rises farem a classe...a veure si ns fan tornar a callar, eh¿?!!¡¡ jejeje
La veritat s q no tink gaire ganes d tornar a la uni.......aixó d llevar-me cada dia a ls 6'30 em fa moltííííííííííííííííísima mandra, no podeu arribar a imaginar-ho, d debó.......XO no kierooooooooooooo !!¡¡


Ara fa una estona he vist Epic Movie..............wenu, a veure........mmmmmmmhhh........mmhh....sns paraules (i no pas xq sigui gaire bona, la veritat) vale, si, tan sols una cosa: NI X RIURE ÉS BONA!!!¡¡¡ Rius x riure, ls acudits estàn ja massa suats i............se li podia haver tret molt més suk, xo moooooooooooooolt més.
Com Scary Movie.......RES!!!¡¡¡. Amb akesta com a mínim reïes a gust....i tant!!¡¡.


Ale, ja no tink res més a explicar......xo una última cosa: SI LLEGIU AIXÓ DONEU SENYALS D VIDAAAAAAAAAAAAA (o deixeu un comentari......com volgueu) jeje.

Ja ns llegirem !!!!!!! Ciao !!!!!!

Merda......m'he perdut!!¡¡

Comentaris

El Tuberclefòssil més visitat

Aires de rereguarda