A to Z

Weeeeeeeeeeeenas!!!!!!!!!¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡ Finalment, dsprs d nosequantsdies........torno a ser aki, i no hi he estat abans x causes tècniqes: ahir, divendres, vaig intentar escriure una estoneta xooooooooooooo....l meu ordinador va dir "si t'he vist......no m'akuerdu"....si o no¿? A més, he estat tota la setmana d praktikes i a ls hores q arribava....l q menys volia era escriure ^^ Xo, ei!!¡¡, no m'he oblidat q havia d'escriure.........<<where do you go when you are lonely...when the stars go blue?¿>>...


Q us ha semblat la setmana, eh¿? molta pluja, no¿?!!!¡¡¡ ja va bé, sinó a l'estiu patirem....aixó si, si cau una d bona, no vull sentir ni una qeixa....xq tot sigui no estar mai d'acord mb l q passa...... tenim l q mereixem i prou.
Canviant d tema...........heu vist x ls notícies el paio akell d tailàndia a qi un cocodril se li va menjar l'avantbraç¿? jo tot just sortia d la dutxa quan vaig sentir-ho a la tele i ma va faltar temps x sortir a veure ls imatges "q podien ferir la sensibilitat dl nostres espectadors" -segons Gente-............pobre cocodril, al final van haver d matar-lo x treure-li d la boca el braç.....i aixó q es tractava d'una espècie en perill d'extinció...ai caram!!!¡¡¡ qines coses té la humanitat, eh¿? alló q podrien haver solucionat mb una mika més d'anestèsia, van i ho fan a trets...q bé, oi¿?¿?¿?¿?¿...¬¬...som un perill x tot alló viu, una malaltia, una MERDA. Aps, si, al final van poder implantar d nou l braç a akell nano, xo al cocodrilo, q lo parta un rayo, no¿?

Avui estik soleta a casa........jejejeje...fiesta!!¡¡ no, no...millor enkara.....The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring.....jajajajajajaja. Aaaaaaaaaaaaaaaaaahh, axó s vida!!¡¡ Somiaré a gust jejeje. Akests dies.....he acabat d E.coli i Salmonella fins ls orelles......merda d bitxitos petits q no pot veure ningú ni x accident....ggggrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr....menos mal q El trio Mabudachi erem juntes, sinó.........q faria jo sns vosaltres¿?¿?¿!!!¡¡¡

Weeeeeeeenu.....ja no hi ha gaire a dir....mmmmmh....ja explikare something more interesting altre dia. Me'n vaig a sopar, dw!!¡¡


...ls meves postres...
Ja ns llegirem !!!! Ciao !!!

Comentaris

El Tuberclefòssil més visitat

Aires de rereguarda