--> DO YA <--

....Algú ha escoltat l neou cd d Dover¿?.....follow the citiy lights.....!!mola¡¡
Wenu......dsprs d l'entradilla...q, com ha nat l finde¿? heu fet molts coses o q¿? jo pokes, xq dir mentides....
Ahir vaig estar mb la Kumba veient Hèrcules..........oooooooooohhhhhhhhhhhh, qina peli més guai!!¡¡ Feïa un munt d temps q no la veïa i em vaig emocionar molt.......jejejeje....s q m'encanta!!¡¡ sobretot l'Hades.......tot ell em mola !!!!¡¡¡¡
- ¿Se me ha apagado el pelo? - ; - ¡¡Chicos, traed vuestro trasero al brasero y dadles una olímpica paliza!! - Jejeje
Si sapiguèssiu com vaig arribar a casa la Kumba...¬¬...(d'akesta, ma germana s'enerecorda.......como me llamo Nalataia...)....XOPA FINS L MOLL D L'ÓS !!¡¡ resulta q vaig acompanyar a la meva germana a casa d'una amiga xq celebraven l seu cumple, vale¿? total.....q vam recòrrer mitja Horta.....ploven com si fos la fi dl món......les meves Buffalo van qedar inútils totals pobretes.............ara s'estàn eixugant......a mi ls peus em van qedar taronjes...wenu...tirant a marró. L'aigua m'arribava més amunt dl genoll: ls meus panatlons feïen pena !!¡¡ Vaja..q ma vaig muular.............aqesta va ser la reflexió dl dia.
Com deïa, vam veure Hèrcules...........la Kumba es va posar tendre (no sigueu mal pensats....q ens coneixem...) i jo vaig cantar.....i tmb anava recitant ls diàleges...vaja, ls parts q em sabia, crec qla Kumba n va acabar fins l nassos d tanta xerrera jejejejeje xo com no va dir reeeeeeeeeeeees.....jejeje. Cap al tard va venir l'Antoinette i vam estar parlant na estoneta......fins q el senyor es va cansar d nosltres...¬¬...huuuummmm (jejeje, q no, q es broma.....jeje).
Ja no fan One Piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiece !!!¡¡¡ quin trauma quan ahir vaig posar l k3 i sortia en Boboboboboboooooooo.....eso. Jops, a sobre, es van qedar mb capítols de "relleno"........i jo ls vull veure!!!¡¡¡ Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh no és juuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuust!!¡¡ Xo vaya, l q importa és la trama i jo ma faig l manga jejejejejejeje, així q........MALA ZUERTE XATO!!¡¡

L'Antoinette ja ma va dir q el meu super especial d Yu Yu Hakusho.................wenooooooo, ni se'l va mirar, és clar, a ell li importa ben pok la currada q em vaig fer.......NO-AMIGO!!¡¡ A més...fa classe a una parella d iaios
d'akelles q marxen d viatge a lloks guais com.......Japó¿? nu sé......vaja, q li van dir si volia res dl Japó i ell...........diu q no!!¡¡ Xo tio!!!¡¡¡, en casos d'akests es pensa n l'amiga friki......coi!!¡¡ jeje...q mala soy!!¡¡

Dijous o dissabte a la nit....si tot va bé....anirem a dormir a casa la Laura...............el trio Mabudachi tornarà a estar unit!!¡¡¡ jejejeje...ja n tink ganes. A veure q farem.....................jugar, jugar i .....dormir!!¡¡ (jo si, pofavó..................q si estik gaire hores sns dormir, deliro!!¡¡).

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHH....dioses!!¡¡ qina imatge més lletja acabo d veure d One Piece.....com algú pot dibuixar ls protes tan i tan malament?¿?¿?¿!!¡¡ no dik q jo ho fes millor, xo...........si fas ls chibis, com a mínim, fes-ho bé!!¡¡ Weno....dsprs d'akesta intromissió....en q estava pensant¿? O.O....eehh...
Ale......m'aburro i no tink res x explikar.Dw!!¡¡


Ja ns llegirem !!!!! Ciao !!!!!

Comentaris

El Tuberclefòssil més visitat

Aires de rereguarda