//...\\ -> un dia d llavis tallats <- //...\\

Ooooooooooolaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!! Torno a ser jo, jejeje!!¡¡
Primer d res, vull confirmar (com ja vaig dir l' últim cop) q el mal d coll no deixa dormir...¬¬...EFECTIVAMENT!!!!¡¡¡¡ tinc un coll q sembla un fregall d cuina, a més d mokos i molts ganes d dormir (nkara q aixó no se si es deu al refredat o a la vagància q porto al damunt......O.o vagància¿?...¬¬ weno, eeeeeeeeeehhhhhhhhh, ja m'enteneu, no¿?!!¡¡), en tot cas, avui estik quelcom espesa....ahh, és clar, com diu l títol d'entrada, mb ls llavis tallats...I MOLT!!¡¡...........com podreu suposar...ningú no em va fer ni cas ahir x la nit, jops.....jo malaltona i la meva familia dormint com tronks, ignorants d'alló q li estava succeïnt al meu fantàstik organisme........Q TRIST!!¡¡


Bé, canviant el tema...avui a la uni...bé, canviant de tema DE NOU.....s q si parlo només cauràn crítiques al profe d Fisio vegetal......i cap constructiva. E l que si us puk explicar s q, d tornada a cas mb la Txell, he vist un "hombre muy mujer"...si, si...heu llegit bé, un "hombre muy mujer"......no ho dik pas xq fos travesti, q va!!¡¡ era un noi més aviat jove i anava mol ben arregladet, mb la seva bosseta d mà, la cartera creuada a l'esquena, el cabell planxat, el seu cutis perfecte, la mirada ben alta i akell porte de mejestuositat q tira enrera...ves, m'ha fet gràcia el meu propi comentari de un "hombre muy mujer", simplement (si...estik així d malament q em rik d ls meves própies parides...és molt trist, xo ls metges no troben cap tractament efectiu.....m'han proposat q no penses xo.......aixó ja ho faig XD!! M'han volgut medicar.........xo no m'he deixat ;) i un munt d burrades més q, com podeu compovar, no han tingut cap efecte...........ja no saben q poden probar. Siusplau, si teniu alguna idea q pugui semblar bona, envieu un mail a la web www.totsjuntspodemintentar-hoencaraquenoserviraderesperovajamaiestademesprovar-hoalcapialafiestaremcontribuintperunabonaobradedebo.cat gràcies (snisnif :'( )


Avui, quan estava arribant a Catalunya mb l ferrocarril, he pensat : q pots posar n el blog q entretingui als q entren xq s'ho passen teta mb ls teves parides¿?.................nkara estik mb l dubte, jejeje. Xo ja q hi sók, us puk explicar una anècdota q em va passar a 3rESO: estàvem fent el crèdit variable de formulació i nomenclatura amb la Carme Sancho quan la classe va començar mb el xivarri

*(2 micromil·lèsimes abans d'aixó)
- Carme, com es formula akest àcid¿? - Nalataia
- Doncs mira Nalataia, blablablablabla......(jo ja ni l'escoltava, més aviat parlava mb la Nyma mentre la Kireko em fulminava xq no callava...a lo q yo hablaba mas...) - Carme
* Ei, Nyma, a la Sancho li fan olor ls mans a mandarina* - Nalataia
* Ah si¿?* - Nyma
* Si, i l'alé tmb* - Nalataia
- Ho has entès, Nalataia¿? - Carme
* Ehhhh¿?* - Si, si......(pos va ser q no ¬¬) - Nalataia
- Es pot saber qui fa tan xivarri, eh¿? que aixó és una classe, no el pati.... - Carme
- Es que el Frank nosequenoseque...blablabla - algú...el Trigo potser¿?...ni idea, no és rellevant, enkara q m'agradaria saber qui va ser.....¬¬ hum
. Vaja veig que us ho esteu passant teta!!¡¡ - Carme
---> Aquí va la gràcia de l'asunto <--- A lo que Frank contesta...........:
- No, ens ho estem passant PEZÓN!!!¡¡¡¡¡ JAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJA - Frank
Va riure tothom...........inclosa la Sancho.

Weno, i akesta és l'anècdota..............qui estigués en akella classe i ho llegeixi (és a dir, la Nyma, la Kireko o la Kumba......com a molt l'Antoinette, tot i q ell no hi era, li hem explicat taaaaaaaaaaaaants cops).

Paranoïc o no¿?...si ja ho he dit més amunt...avui se m'en va molt la pirula.....Una altra cosa q volia comentar s q, en breve (o eso esperamos), la Txell farà un reportatge d'Alice Nine al seu blog...ho dik xq dsprs en farè jo un aki............weno, reportatge, reportatge...NO, més aviat posarè alguna foto i vas q chutas jeje.....va, vinga, serè bona persona i posarè ls nomes dls components......................xo d moment, toka esperar a q la Txell ma doni l seu permís per fer-ho.

Ara per ara....si q puk dir q jo tmb començarè una sèrie de referències d'alguns dls animes/mangas q m'agraden...res, cosa simple, no ma vull complikar gaire la cosa...........ja aviso q no serà res seriós, així q no us en feu falses esperançes, eh¿?!!!¡¡¡ quedeu avisats!!!¡¡¡


No tink res més x explicar, així que us deixo aki, ok?¿!!!¡¡¡.............weno, si q hi ha una cosa q hauria d dir: TINK UN DIA D LLAVIS TALLATS!!!!!¡¡¡¡¡ jejejeje. Dw

Ja ns llegirem !!!!!! Ciao !!!!


P.D: Si fa o no fa......ls tink com ell!!...d vermells!!! jejeje Dw.

Comentaris

El Tuberclefòssil més visitat

Aires de rereguarda