.............no se cumplir una promesa.............--- --- U

És molt trist.......................ho sé!!! Sóc incapaç d'escriure més sovint.................ja em perdonareu, xo a vegades ls coses no surten com una vol.


En tot cas, aki estik, disposada a penjar algunes d ls fotos q em falten, q són moltes......... xq enganyar-nos. A més, tampoc hi ha res nou x explicar...la meva rutina és molt avorrida, SOBERANAMENT avorrida.
Aquest cop, xo, no faré cap expedient............q ma portaven molta feïna, tot s'ha de dir, les fotos................tot seguit:

 



















És maco, eh¿? El castell de la Bella Durment. Crec q aquesta foto la vaig fer l'últim dia a Disney...............vaja l'últim dia q vam ser x allà jejeje. Per cert..........és ridículament petit...petit, petitet ( l q fa la distància >o<). Van ser grans dies..........llàstima que no hi erem tots xoooooooooooo, ja se sap.....mai plou a gust d tots!! XD

La següent foto està feta una mika més tard........i d més lluny. Si haig d ser sincera, m'ha´gués agradat quedar-me alli forever'n'ever!! llàstima q haviem d tornar, sinó... ES Q ERA TOT TAN FANTASTIK!!!!! >////////<














































Q, mola o no mola¿?!!!
M'han passat pokes coses wapes a la vida, xo akesta n'és una........mai hauria pensat q, mb 18 anys, podria tornar a tenir-ne 5 per uns dies.........meravellós.
La veritat es q penjaria mes fotos, xooooooooooooo....................( i x variar una mika) el meu ordinador esta fent el burro d mala manera, axí q...........^__^ un altre dia serà.
Disney a part, haig de penjar ls fots dl Saló dl Manga..............q vam estar mol wapes!!!!! Com tmb hauria d penjar ls fotos d cap d'any..............¬¬ mb ls pokes ganes d treballar q te el meu ordinador, no crec q ho faci aviat, cosa q em dol, xq ja tink gnes d'acabar mb akest llarg dia sns pa.
Ara per ara i a akestes hores de la nit, no és gaire prometedora la meva paciència mb aket bitxo q tink al davant, xq quan no és la connexió, és l'antivirus i, sinó, és ell mateix qui dona la vara.....................d debó, ls ordinadors i jo no som compatibles..............
Wenu..............no hi ha res més x explicar doncs tot alló q vull fer, ma ordinador m'ho llença xls núvols!!!!!! Quan arribi l'ADSL.............tremola món!!!!!! Per cert, gran invent l'e-mule........si, si, si, si.
Na nit a tothom!!


Ja ns llegirem!!!! Ciao!!!




Comentaris

El Tuberclefòssil més visitat

Aires de rereguarda