.....I've seen a light......


Si, he visto una luz.....................la del TAQ.................efectivament, m'han fet un TAQ aket matí i, xq¿? coses d la dentista ^ ^U.......xq no penseu pas q estik amb un peu a l'altre barri, NOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!! enkara hi ha Nalataia x estona jejeje.
Com a conseqüència no he nat a la uni..........ui, quina penaaaaaaaaaaaaaa, com a contrapartida m'he qedat a casa i m'he rascat els santíssims!!! Pensava q em farien esperar molt més a la Vall d'Hebron, xo.............10 min tmpk és tan!¡ El cas s q he perdut classe........espero q la Txell ma deixi ls apunts, sinó.....l'hi robaré jeje.
En tot cas, he pasat un gran matí, ara, el q és la tarda ¬¬...............PALETES!¡ la meva creu són ls PALETES!¡ tacatacatacatacatacatacatacatacatacatacatacatacatacataca DEUS DE L'OLIMP!!!!!!!!!¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡ QUINA "PESADILLA", xo ara smbla q ja han parat una mika.

La veritat s q el dia tmnpk ha donat x més, ah wenu, si....................FRED!!!!!!!!!!!¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡ mare meva, tink ls mans gelades...i se suposa q som a primavera¿?!!!¡¡¡ Ens hauriem d plantejar construir una estufa gegant q encercles la Terra, vaja, aixó o començar a ser consegüents mb ls nostres actes, és a dir, QUI LA FA LA PAGA!!!!!!!!!!!¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡ COI, QUE ENS ESTEM CARREGANT EL PLANETA ggggggggggggrrrrrrrrrrrrrrrrrr 
De debó, són coses simpls: apagar ls llums q no fem servir o no siguin útils en un moment donat, tancar l'aixeta (nkara q ls d ls companyies d'aigua ja s freguen ls mans quan veuen com de "bufada" està la factura, és clar.........xo ja deixaràn d fer-ho l dia q no tinguin aigua, aleshores...a veure q diuen els molt canalles!!¡¡), reutilitzar ls bosses dl super (q no costa reeeeeeeeeeeessssssssssss, eh¿?), reciclar (tot i q jo sók d ls primeres q smpr ho oblida, xo ho intento...............hi ha persones q ni aixó!!!¡¡¡) i totes akelles petites coses q smblen inútils, deixeu enrera alló de -Si només ho faig jo, no canviaré res-....MENTIDA PODRIDA!!!¡¡¡ Si només ho faig jo, algú ho veurà i tmb ho farà i així un altre i un altre..................fins q ho farem tots, xq, desenganyemnos: som humans, no ens agrada ser menys q el veí............q ens diguin q akell fa alló q no fas tu...ens ataca directe a l'orgull i, aixó, ens fa actuar. Trist, xo cert, aleshores............enkara q sigui només x orgull, xq no actuem¿? Deixem akesta Terra q ns ha vist nèixer una mika millor, de debó...............enkara q només sigui x orgull.

Weno, dsprs d'akesta reflexió (q ningú llegirà xq akesta pàgina està en català i no tothom el llegeix -i el sap entendre-) no tink res més a explicar, vaja, q jo sàpiga...................Wenuuuuuuuuuuuuuuu, podria dir, x exemple, q la meva mare ENKARA NO HA RECOLLIT LA ROBA!!!!!!!!!!!!!!!¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡ i mira q fa 20min bons q m'ha dit q ho faria, eh!!!¡¡¡¡¡ si, ya:
- i xq no ho fas tu¿?!!¡¡
- xq vaig en pijama.
- xoooooooo, aixó no es excusa!!!!!¡¡¡¡¡
- pues si..................ala!!¡¡ dos piedras


Estic..........ui no, en taronja no!! <<<>>> Ya ta!!! S q el taronja està reservat........x ocasions especials evidenment...¬¬...com anava dient, estic refredada, i aixó sa nota en ls burrades q escrik......sóc com un surtidor (ja sabeu x on vaig, no ¿?!!¡¡ jejejeje) total, q millor paro, sino enkara m'agafarà un colpase mental d'akests bésties, d'akells q no ta deixen dormir i acaben x desesperar-te x la nit, quan la única cosa q pretens <<........com a persona normal..........>> és dormir i, és clar, es desperta ta mare, ton pare, ta german@, ta tia, l'avi@, l'avi, el gos, el perikito, el peix (q, en realitat, només feïa q dormia ¬¬ ), la veïna, el gos de la veïna, akell noi q esta tan bo del cinquè (o akella noia tan wapíssima del segon)............total, q mitja, MITJA!!!!¡¡¡¡ q dic.........TOTA!!!!!¡¡¡¡¡ la ciutat es desperta i tu, tan desesperat com estaves..........vas i t'adorms a la flada de la iaia q, com esta una mika sorda, no sap xq mig món t'està escridasant,et sembla mako?¿!!¡¡ mig món amb problemes d'insomni, provocats x tu, i tu..............al món dls somnis!!! ¬¬ si s q hi ha gent q hi té una flor al cul..

Veïeu q us deïa!!!! M'estik fent iaia................weno, ara si, fins un altra!!!!


Ja ns llegirem!!!!! Ciao!!!!!!

P.D: Si algú (q no sigui el papa) ho llegeix, q m'ho digui.............ma farà ilusió jejeje

Comentaris

El Tuberclefòssil més visitat

Aires de rereguarda