.......Catalunya........

Akest poema no és meu...................personalment penso q té molt x millorar, xo weeeeeeeeeeeeno (és normal, ningú sol esforçar-se gaire x segons quins "deures" (no se si m'enteneu jeje);))

Catalunya, la meva pàtria

Catalunya i les quatre barres,
aquesta és la meva bandera
si aquesta ja no hi és, t’ensorres
la meva pàtria és la senyera.

Un perfum de brisa marina,
un munt de festes populars,
i de cançons n’es una mina
i té uns balls espectaculars.

També hi ha un ball que és la Sardana,
el cant dels ocells és famós,
la Sardana es batlla amb rutllana
i el cant alegra tot el cos.

El seu menjar tradicional
és l’escudella catalana,
i és que al final mai et fa mal
ser una molt bona catalana.
L'autora/or m'ha demanat q la/el mantingui en l'anonimat (coses d ls escriptores/rs..........són així d'excèntrics elles/s), en tot cas, m'ha donat la llicència x posar el seu pseudònim : Kame-sama. Y HASTA AKI PUEDO LEER!!¡¡
Weno, n el q qeda d tarda, ja em donarà tmps x tornar a passar x akí. Dw
Ja ns llegirem!!!!!! Ciao!!!!

Comentaris

El Tuberclefòssil més visitat

Aires de rereguarda