....begin, began, begun.....


Mmmmmmmmmmmmhhhh, q bona ta la lasanya d la mama............i q fantastiks sn ls còmics d One Piece jeje.
Weno, x aki prop tink ls fotos d cap d'any a casa l'Àngela.....ja m'han dit q no ls penji xo s q no m'hi puc resistir... xq n'hi ha cada una d la Txell q.........jeje.......en tot cas, posarè akelles poc compromeses (vale, ta bé, akelles on no se li veu la cara.....q són pokes si tenim en compte q, bàsicament, li vaig fotografiar la cara, xo weno........xq no sigui dit!!!).
Altre cosa.............ahir vaig comentar q faltaven ls fotos dl Saló............i no només akí, sinó tmb n l meu ordinador (si, q passa¿? en vaig fer pokes, alguna queixa!!!¿?) per tant, fins q no ma passin ls altres......no podré fer-hi gaire.................. :'( ho sento!!!

Vaja, aki teniu ls fotos (tmpk penseu q en posaré gairezzzz.................si no em penjaràn, enkara q com gairebé ningú mira l meu blog.....tmpk ve d'aki ^__^ U):



Akesta s la Txell i fa molta por.........teòricament volia imitar al Shou............xo................la cosa no va qedar iwal..........xq¿? aaaaaaaaaahhhhhhhhhh, cosa dl makillatge jejejejeje (tot i així felicitem a l'estilista BRAVO, BRAVO!!!)


La veritat s q n'hi ha una d molt bona ,xo...........no se tink l permís x penjar-la, diguem q la Txell fa riure molt tal i com està jejejejejejeje............vaja q no la podreu veure SORRY!!!





Aki smbla un vampir, oi¿? Vaig riure bastant mentre feia ls fotos.............va ser divertit akell matí 1 d gener.......... molt divertit jijijijijijiji.

N
'hi ha varies més, xo no m'arrisco a posar-les........no vull morir jove ¬¬... Xq no sigui dit........posaré en panatlla a l'estilista q, x cert, va fer una gran feïna.






Weno, ja q hi sók.....tmb deixo a ls vostres mans la foto d família q vam fer al cumple d la Txell on, curiosament, no hi surto jo (jeje, q us pensaveu¿?) ;)


D'esquerra a dreta, i començant xls q són d peu: Raquel, Laura i Giovanni..................ls q són asseguts (uns vagos jeje): Txell, Albert, Silvia, Àngela i Helena. La q està darrera la càmera: Jo.
Apa, aixó és tot..............en aquesta entrada, q ma sembla q avui estik inspirada. Dw!!!!
Ja ns llegirem!!!!! Ciao!!!!

Comentaris

El Tuberclefòssil més visitat

Aires de rereguarda