...la Torre Eiffel............el millor de tot!!!!!!!!!!!!!

La veritat es q no vaig fer tantes fotos com hauria pogut.....xo es q em feia molta mandra!!!!!!!! Aixó d'haver d treure cada dos x tres la càmara d la bossa....era un rotllo ¬¬, a més, erem tres. Personalment, crec q entre tots tres n'hem fet un bon munt, així q quan ls tingui totes, ja en posaré més.............de moment, només en penjo algunes, i no totes, xq sinó.........serà etern!!!!!
Crec q em vaig passar fent fotos a la Torre Eiffel, xo es q era taaaaaaaaaaaaaaan guai. La veritat es q tot era bonic, bé, tot, absolutament tot.........no (molt fardar d la Gioconda i, personalment, no li vaig trobar res d'especial, em va agradar molt més la Venus de Milo). Parlant de la Venus de Milo, ja us dic ara que, en primicia mundial, penjaré la foto mai vista de la Venus. I ja q hi estic ficada, tmb cal dir q els parisins s'ho tenen moooooooooooooooooooolt cregut, i dic aixó xq vaig anar a veure un documental sobre París i..........és la ciutat q més cops es mira el melic al dia q mai he conegut!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Al·lucina O.o
Altra cosa q em va cridar l'atenció va ser q el transport públic, amb comparació amb el de Barcelona.......deixa basatant a desitjar, xq és clar, quan hi ha una averia, no sigui q dir el q passa en més d'un idioma els provoqui un trauma. S'ha de dir, a favor seu, q les estacions del metro eren molt més amplies q aquí, i aixó, era d'agrair.
Q més, q més.........................ah!!si, els francesos són uns fredolics, m'explicaré: els meus amics i jo vestiem de curt, vaja, el normal aquí, en el clima maditerràni; els nostres veïns francesos vestien de llarg (i no em refereixo precisament a vestits de gala), el q és normal en el clima continental.........xo la gràcia de l'assumpte és q, teòricament, nosaltres tres hauríem d'haver passat fred allà, no pas al revés!!!!!!!!!!!!!!! i, com ja he dit, els q vestiem de curt erem nosaltres.
Altra anècdota divertida va ser q, quan vam arribar a una de les estacions de metro x fer transbord, la Kumba, va aturar-se a lligar-se els cordons de les bambes; el cas es q la nostra andana es va buidar ràpidament, xo l'altra es va omplir i, com a conseqüència, ens vam sentir llargament observats, i dic llargament xq la senyoreta Kumba s'hi va estar com tres dies. Ara, quan va saber q l'observaven, va ser la primera a sortir com a qui porta el diable. Val a dir q, recordar-ho ara, té la seva gràcia.
Weno, x ara ja he avorrit prou explicant tonteries..................ara toca el plat fort: les fotos!!!!!!!!!! Espero q us agradin.

Ja ns llegirem!!!!!! Ciao

Comentaris

El Tuberclefòssil més visitat

Aires de rereguarda