...--> algunes són meves...d'altres no <--...

Tres escrits curts......cadascún d'ells per una ocasió concreta.
El primer va el vaig escriure pel 25é aniversari de noces dls meus tiets.............al final no va veure la llum :
...més quan en les nits fosques
no trobeu sentit a alló que guia el vostre esperit,
recordeu tots els moments, que lentament han esdevingut,
i mai us feu enrrera...

El segon és una d ls meves paranoïes varies q se'm passen xl cap quan no tink res a fer :

-Listen me: You've my heart, you've my mind............
but you never could have my soul.

El tercer és una copiada molt béstia d'una frase d'un personatge de cómic....frase q em va impactar més en anglès q no pas en castellà:

" - The strong live, the weak die - The true words Mr. Shishio taught me. But is being weak so wrong? I killed, but I didn't really want to kill them. Yes, in the rain, I smiled, but I was really crying...I was really crying!! "
 - El fort viu, el dèbil mor- Les veritat que el Sr. Shishio em va ensenyar. Però és dolent ser dèbil? He matat, però realment no els volia matar. És cert, sota la pluja, vaig somriure, però realment estava plorant...realment plorava!!

Doncs bé, aquestes són ls tres paranoïes q us volia ensenyar.........el pròxim intentaré q sigui més seriós d debó........
Ja ns llegirem!!!! Ciao!!!

Comentaris

El Tuberclefòssil més visitat

Aires de rereguarda